Aihe: Urea 51 : Päivä Viimeinen (Rock/Pop)
1
Demostudio
06.01.2007 20:25:10
Bändin nimi: Urea 51
Kappaleen nimi: Päivä Viimeinen

Genre: Rock/Pop

URL: http://koti.mbnet.fi/invamopo/p%e4iv%e4%20viimeinen.mp3 (Mp3)

tahtoisin lävistyksen, takaraivoon ysimillisen
mut ei mulla riitä pokka tarttuu käsiaseeseen
kai täytyy vetää lärvit, saada masennus taas valloilleen
en jaksa elämääni, päivä tää on mulle viimeinen
AH3
08.01.2007 11:46:06
Rock/pop? Olis mielestäni sopinut paremmin metalli osastoon. Hyvin soitettua mättöä, mut alun kitara osuus liian pitkä. Muutenkin laulaja feidattu kaiken muun alle.Miksi?
Kieltämättä vokalisti kaipaa vielä lisää laulantaa, jotta ääni kehittyisi. Sanoituspuoleen kannattaisi myös kiinnittää huomiota. Tässä biisissä kovin teinimäinen? No...sellaisia itsekkin aikoinaan tein, eli eiköhän se kuulu asiaan? Joka tapauksessa antakaa palaa jatkossakin! Siis arvosana olkoon 7-.
Ei kiitos...minulla on jo pingviini.
skinkarde
08.01.2007 17:53:33
Rock/pop? Olis mielestäni sopinut paremmin metalli osastoon. Hyvin soitettua mättöä, mut alun kitara osuus liian pitkä. Muutenkin laulaja feidattu kaiken muun alle.Miksi?
Kieltämättä vokalisti kaipaa vielä lisää laulantaa, jotta ääni kehittyisi. Sanoituspuoleen kannattaisi myös kiinnittää huomiota. Tässä biisissä kovin teinimäinen? No...sellaisia itsekkin aikoinaan tein, eli eiköhän se kuulu asiaan? Joka tapauksessa antakaa palaa jatkossakin! Siis arvosana olkoon 7-.

no biisi on lähinnä vitsi, ei mitään totista.. ja ei kai nyt kovin metallia oo.
laulusta sen verran, että en minä osaa mitään laulaa oikeesti. eikä oo mitään oikeata laulajaa joka vois nauhotella laulut minun räpellyksiin.
"Siitä puhe mistä puhutaan"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt