Aihe: The Adelphos : Hallelujah (Rock/Pop)
1
Demostudio
16.12.2006 14:03:40
Bändin nimi: The Adelphos
Kappaleen nimi: Hallelujah

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.theadelphos.net/hallelujahdemo.mp3 (Mp3)

Kunnon Country Rock Hallelujah -kipale! Biisi ja Meininki on tässä pääosassa, älkää siis kiinnittäkö liikaa huomiota soundeihin ja soittovirheisiin...
AH3
19.12.2006 12:38:15
Tää oli ihan hyvä biisi ja meininki oli ok. Laulu ei vain ihan iskenyt, liekö vika tallennus systeemeissä vai missä? Tuntuis et laulajan ääni olis sopiva bluegrass osastolle. Vaikutteita Cohenin sinäänsä erinomaisesta Hallelujah-biisistä? Kuten sanottu hyvä meininki, mut ehdottomasti tuo äänityspuoli pitäis saada paremmaksi. Hyvä meininki kantaa kyllä keikkapuolella, mut nyt jäin kyl kaipaamaan hyviä & tasapainoisia saundeja.
Ei kiitos...minulla on jo pingviini.
duluoz
31.12.2006 00:24:59
Kiitos palautteesta! Äänityspuolikin saadaan varmaan pian kuntoon, kun aletaan itse tekemään ;)

Vaikutteita Cohenin sinäänsä erinomaisesta Hallelujah-biisistä?

Tietääkseni ei ole.
Mika Antero
01.01.2007 08:51:57 (muokattu 01.01.2007 08:52:52)
Oho, oon joskus kännipäissäni tallentanut tämän tietokoneelle, mutta vissiin väsynyt ennen kommenttien kirjoittamista... Yritetääs sitten nyt.

Ihan mukava ja menevä meininki, semmoista vähän punk-kantrienergialla vedettyä rokkia. Mahdolliset soittovirheet eivät häiritse -minähän sen semmoisia edes huomaa- mutta laulaja vetää vähän liian reteesti kieli poskella, en osaa oikein ottaa vakavasti häntä. Ei hauskuus koskaan pahasta ole, mutta ehkä pitemmän päälle vakavahenkisempi laulutyyli olisi parempi. Pikkuvika sinänsä, koska meininki kuitenkin on hyvä. Aika monimutkaista riffittelyä ja bassottelua tosin, kantrissa pärjäis vähemmälläkin progeilulla.

Tai sitten ei. Ihan hyvältä kuulostaa valituksesta huolimatta. Min'oon vaan jostain syystä sitä mieltä, että ensikuuntelulla ei huomion pitäisi keskittyä bassokuvioon, kuten nyt kävi...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt