Aihe: AllArond : Boozing My Mind (Rock/Pop)
1
Demostudio
14.02.2006 23:58:36
Bändin nimi: AllArond
Kappaleen nimi: Boozing My Mind

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=188353&type=dl (Mp3)

Boozing My Mind-demon nimikkobiisi
mechanic
16.02.2006 09:44:31

Hyvä! Diggailin ainakin tuosta Boozing My mindista. Se rokkasi kyllä hyvin. Noissa parissa muussa oli kyllä hyvä fiilis paikoitellen, vaikka eivät olleet ihan yhtä vahvoja kuin tuo Boozing. Tosin nekin avautuivat toisella kuuntelukerralla huomattavasti enemmän. Ekaksi demoksi varsin kelvollinen. Varsinkin ottaen huomioon bändin nuorehkon iän. Ja vaikka tässä ei nyt mitään uutta ja mullistavaa ollakkaan tekemässä (mikä ei ainakaan minua haittaa), kuulostaa tämä erittäin lupaavalta. Soitettu ollaan ennenkin ja varsinkin vocalistin potentiaalisuus on huomioitavaa. Mielestäni AllAround hakkaa kiinnostavuudellaan nämä viimeaikojen trendirokkarit mennentullen. Mikäli keskitytte musiikkiin ulkoisten elementtien sijaan, uskoisin teille olevan kysyntää. Kyllä tällaselle rokille aina kuulijoita löytyy. Ja vielä kun jaksatte treenailla ja kehittää yhteissoittoa saatte musiikin kuulostamaan entistä tiukemmalta. Ja ajan myötä alkaa se oma saundi vielä enemmän erottua. Kyllä minä ainakin keikalle voisin lähteä, riippuen tietty missä päin vaikutatte.
Tuntematon Sivari
rlo
16.02.2006 12:00:35

Minä vaihtaisin tuon alun intron hitaaseen lauluosaan joka seuraa heti intron jälkeen ja sitten se alku perään ja siitä sitten eteenpäin kuten soitatte. Voisi olla aika makee, tsekatkaa miten toimisi.

Muutenhan tämä rullaa ja on hyvin soitettu. Tykkäsin kaikesta, skitoista eritoten ja basso-soolo oli hieno biisin puolessavälissä. Loppukin oli sovitettu, eikä vain loppunut.

Tästä tulee kova bändi, onnea vaan!!!
Less Is More
pecho
17.02.2006 19:11:31
Nimihän on siis AllAround
When you're a bad-ass motherfucker, you can dress like you're braindamaged.
Oz
18.02.2006 04:48:21

pahoittelen kirjoituserhettä.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
anttivaan
05.03.2006 15:23:35
Ihmetyttää maininta basso-soolosta. En ole törmännyt basson sooloiluun missään bändin kappaleessa. Mielenkiintoista.
Jag ska bli en pitkätukka...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt