Aihe: SONICMIND - Progehkoa raskautta beatles juurin : REFLECTIONS (Metalli)
1
Demostudio
09.02.2006 02:13:19
Bändin nimi: SONICMIND - Progehkoa raskautta beatles juurin
Kappaleen nimi: REFLECTIONS

Genre: Metalli

URL: http://www.sonicmind.info/music/sonicmind_-_reflections.mp3 (Mp3)

Yhden biisin nettisingle.
Varsinainen single julkaistaan kevään aikana.

Enemmän bändistä:

www.mikseri.net/sonicmind
www.sonicmind.info

Muuta:

Olemme "kuulija päättää mitä- metallia" eli sekametallia.
Voidaan myös luokitella suklaametalliksi, koska suklaa on hyvää ja miksei progemetalliksi, koska myös proge on hyvää.

Oma tulkintamme aiheesta on "raskasta musiikkia ajan hengessä"

Vaikutteet:

Metallica
Beatles
Mr.Bungle
Devin Tonwnsed
Queen
Soilwork
Judas priest
Paradise lost
Pantera
Sepultura
Nocturn
Drean theather
Opeth
Mayhem
Mc nikke t
My dying bride
Slayer
Kahvi
Hermanni hiiri
Pink floyd
Elo/kuolo
rakkaus
Stanley Kubrick
Jack daniel's
VIHA
rlo
09.02.2006 09:04:09 (muokattu 09.02.2006 09:05:01)

Hyvin mixatut rummut, tuplabassarit kuuluu hyvin.

Tässä on se hyvä puoli, ettei laulu ole pelkää örinää vaan ihan oikeatakin laulua.

Väliosassa skittakuvio hyvä eikä tahmaa yhtään.

3-minuutin kohdalla hienoa iloittelua skitoilla....hyvä

Ei muuta kuin onnea pojille.

Kun kerran Metallica on teidän idoli, niin älkää kuunnelko mun Nothing Else Matters, uskoisin että arvostelette sen biisin raiskaukseksi...heh...heh
Les Is More
L.Ruoska
11.02.2006 14:29:15

Kuuntelin tän ja Everlastingin. Mukava sotku heviä ja rokkia =) Soitto/laulutaidot ainakin kohdallaan teillä, rumpalille erityisplussat että jaksaa polkea niitä tuplia! Vaikka yhä vähenevässä määrin olen vanhemmalla iälläni kuunnellut heviä niin tää on kyllä ihan hyvää settiä. Mua miällytti eniten se noin kohdassa 2:26 alkava bridgettely jossa kuulostaa kun sois muutama tahtia useampaa biisiä peräkkäin =)

Keep it up! Ois siistiä nähdä teitä samoilla lavoilla meidän kanssa vaikka hiukka raskaampaa kamaa edustatte!
KEMOSABE . Kauniit hiukset, jotka lonkeroineen minusta sielun kuristaa.
kassper
13.02.2006 16:42:29

Hei, täähän oli hyvä! Damn, tuli ihan hyvälle tuulelle.

Ensin tuli vapaa assosiaatio Bowieen ja sit jostain putkahti Alphaville. Johtui laulusta, mutta ei haitannut sitten yhtään. Hiton hyvä soundi on herralla laulajalla.

Piti muutamaan kertaan kuunnella tuo Reflections, kun on sellasia pieniä sillisalaatin elkeitä. Toisella kuuntelulla sitten selkisikin jo vähän. Kyllä mä tätä mielelläni kuuntelen. Aluksi jotenkin kävi tuo laulu korvaan, kun on niin pinnassa, mutta toisaalta se onkin ihan hyvä. ('ttu mä takerrun aina arvioissa tohon lauluun...)

9½ rapsahtais, jos kysyttäs. Miksuksessa jäi jokin kaivelemaan takaraivossa. Ehkä särökitaran hienoinen vaimeus ja "sakeus".
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt