Aihe: Akateemikot : Matka Viroon ja takaisin (Instrumental)
1
Demostudio
07.02.2006 18:38:52
Bändin nimi: Akateemikot
Kappaleen nimi: Matka Viroon ja takaisin (Instrumental)

URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=177368&type=hi (Mp3)

Palautetta!
kimke
07.02.2006 19:09:30
Mukavan nyrjähtänyttä meininkiä. Biisin nimi sopi hyvin tuohon tunnelmaan. Aluksi hieman omituisen hilpeää matkantekoa, ja sitten hyvinkin synkeissä, tukkoisissa ja sekavissa fiiliksissä seikkailua Virossa. Niin ja sitte lopussa tietystä hätäisesti paluu kotiin. Ei ole itse tullut käytyä Virossa, mutta lienee joillakin se Viron matkailu aika pitkälti tapahtuu tuolta pohjalta.

En tiedä pyrittiinkö tällä tuommoisiin fiiliksiin, mutta tuollaisia ajatuksia se ainakin itselläni herätti.

Minun makuuni soundit ja yleensäkin toteutus olivat hyvät. Erityisesti tuo keskivaiheen synkeä osa tunnelmallisesti hönkäilevine (rumpu)äänineen on hyvä. Kokonaisuutena varsin hyvin onnistunut teos. Siis minun mielestäni.

Käyppäs muuten kuunteleen minun instrumentaalimusiikkiani (joskin hieman toisenlaista): Ardennes: Pillow Book.
Heikki
07.02.2006 21:51:24

No nyt löyty jotain hyvää täältäkin, nyt on sevästi osuttu asian ytimeen. Jatkakaa samaan mallin, teillä menee tosi hyvin!
tepa H
08.02.2006 13:24:57
Kiitoksia palautteesta.
joka ihminen ei ole laulun arvoinen!
rlo
08.02.2006 13:35:28

No johan nyt sentään ja voi voi, pitääkö minun arvostella...mielelläni!

Onhan tämä kokeellista musaa mutta voisi tehdä paremmin nuo osien vaihdokset ja lopun...aina tuli seinä vastaan ja poks uusi osa.

Vaikka biisi on vain 2:23 pitkä niin minulla tuli hiki. Hikoilin kaksikin kertaa:)

Akateemikot, hyvä idis mutta kannattaa miettiä ensin osat ja vaihdokset ennen kuin pistää purkkiin. Tässä tunnutaan menneen perse edellä puuhun eli purkitettu ideat heti sen kummempia pohtimisia.

Sinänsä eihän sinne Viroonkaan lähdetä sen kummempia miettimättä ja fiilikset on samat kuin tässä biisissä...siinä mielessä kyllä kohdallaan nimi/biisi.

Odottelen mielenkiinnolla Akateemikoiden uusia kokeiluja, onko kehitystä tapahtunut.

Tämä ei ole negatiivista palautetta vaan kehittävää palautetta...muistakaa tämä
Les Is More
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt