Aihe: Fokker : Ride
1
Demostudio
13.09.2005 18:53:01
Bändin nimi: Fokker
Kappaleen nimi: Ride

URL: http://www.pajularecords.com/fokker/sivusto/download/Fokker-Ride.mp3 (Mp3)

Tällainen tunnelmaltaan vähän hartaampi rokkibiisi on kyseessä.
Nauhoitettu livenä 24.8.05 On the rock's:ssa
Lisää osoitteessa:
http://www.fokkerband.com
Mika Antero
14.09.2005 10:17:17
Komee nimi bändillä. Olihan tämä aika hidastempoinen, suorastaan junnaava. Mutta jotenkin miellyttävän uhkaava tunnelma tästä huokuu. Olisi mielenkiintoista kuulla vähän rokkaavampi biisi tältä bändiltä.

Ihan hyvä kokonaisuus kuitenkin.
Luikki
14.09.2005 10:56:18

Komee nimi bändillä. Olihan tämä aika hidastempoinen, suorastaan junnaava. Mutta jotenkin miellyttävän uhkaava tunnelma tästä huokuu. Olisi mielenkiintoista kuulla vähän rokkaavampi biisi tältä bändiltä.

Ihan hyvä kokonaisuus kuitenkin.

Kiitos kommentistasi.
Olen koittanut itsekin miettiä mikä on oikea sana kuvaamaan fiilistä,kun tuntuu että biisi on samaan aikaan jotenkin lämmin/haikea, mutta silti uhkaava.

Tuolta nettisivuilta löytyy vielä toinenkin biisi samalta keikalta, joka on taas aikalailla tuotannon ääripäästä, eli kepeämpää "perus rokkausta".
Mika Antero
14.09.2005 11:25:13 (muokattu 14.09.2005 11:25:33)
Kuuntelin sen Bonenkin. Aika hidastempoistahan tämä teidän perusrokkikin on... Enemmän minä tästä pidin, vaikkei sunkaan huono ollut Ridekaan. Tämmöinen "pidättely" on vaihteeksi miellyttävää kuultavaa kaiken kaahaamisen keskellä.
Luikki
14.09.2005 11:47:35

Kuuntelin sen Bonenkin. Aika hidastempoistahan tämä teidän perusrokkikin on... Enemmän minä tästä pidin, vaikkei sunkaan huono ollut Ridekaan. Tämmöinen "pidättely" on vaihteeksi miellyttävää kuultavaa kaiken kaahaamisen keskellä.
Onhan meillä noita vähän ripeämpiäkin biisejä, mutta ei vaan olla ehditty nauhoittamaan kunnolla.
Vuoden vaihteessa on tarkoitus mennä studioon ja tallentaa muutama biisi ihan tosissaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt