Aihe: Tupuna : Ode for joy
1
Demostudio
20.01.2006 13:20:40
Bändin nimi: Tupuna
Kappaleen nimi: Ode for joy

URL: http://people.jyu.fi/~joemlait/tupuna_odeforjoy.mp3 (Mp3)

Soul-pastissi, ripaus Phil Spector -henkeä väliosassa. Tyttöbiisi pianolla ja laululla. Nauhoituksen/editoinnin tekninen taso ei ole paras mahdollinen, mutta jospa biisin aihio tulisi selväksi :)
Jaristoteles
20.01.2006 13:35:01
Tuu laulaan tämä mulle kun minä olen krapulassa. Itse et saa olla.

En mä nyt jaksa kriittisempi olla, mutta kyllä sä paremmin laulat ku minä.
Kylmiä vesipaloja saa Joensuusta. [v a l t a v a] - Ylistyslaulu Tästä. Jaakko Pesola, Hunajaa-video Joo
Härski
20.01.2006 15:16:19
En mä nyt jaksa kriittisempi olla, mutta kyllä sä paremmin laulat ku minä.

Jokseenkin näin. Laulun ois voinu miksata erilailla tohon taustaan, nyt kuulostaa sille, että neiti laulais vessassa ja mp3 soittimesta tulis toi pianoraita. Ihan jeah man! noin muuten.
Tupuna
20.01.2006 16:13:08
Jokseenkin näin. Laulun ois voinu miksata erilailla tohon taustaan, nyt kuulostaa sille, että neiti laulais vessassa ja mp3 soittimesta tulis toi pianoraita. Ihan jeah man! noin muuten.

Joo. Mä en osaa miksata tai muutenkaan noita juttuja editoida tai tehdä, joten valitettavasti taso on huono. Toivoisin siis, että huomio kiinnittyis itse biisiin.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
musa
21.01.2006 15:25:39
Hyvä meininki. En päässyt ihan sinuiksi biisin rakenteen kanssa, mutta se on oma ongelmani :-) Todella nätti c-osa - siis kohta, jossa stemmat ovat. Sulla on musta hyvä taipuisa ääni ja aika laaja rekisteri. Lisää biisejä kehiin vaan.
dixi19
22.01.2006 19:31:17

Tämähän oli muuten oikein jees, mutta kannataisiko kokeilla laulaa suomeksi? Voisi päästellä ihan täysillä ja tunteella kun ei tarvitse keskittyä englannin ääntämiseen, sillä se ei oikein ole vielä hanskassa.
anomus.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt