Demostudio 14.02.2006 13:11:11 | |
---|
|
PHy 14.02.2006 14:03:33 | |
---|
Bändin nimi: rlo/RekaStudiot Kappaleen nimi: Ry Cooderia Tässä vähän Ry Cooder fiilistelyä. On sitä mukava soittaa. On tätä mukava kuunnellakin. En muista, että olisin aiemmin törmännyt tähän biisiin, joten vertailukohtia muihin suorituksiin ei ole. Kitarat kuulostavat mukavan täytetäisiltä ja ja ne ovat sopivasti etualalla. Tuossa on paikoitellen kunnon havaiji-kitarameininkiä. Basso olisi ehkä voinut olla aavistuksen enemmän esillä. Leppoisa kappale. Kuuntelin myös rumpalointia ja rumpusoundeja ja vertasin niitä itse soittamaani 'Ei syytä'-komppiin. Soundit olivat paikoitellen samanoloiset mutta tässä sinun biisissäsi kuitenkin värikkäämmät ja soitto itsessään monipuolisempaa. |
rok 14.02.2006 14:14:51 | |
---|
Hyvänkuuloista slidekitarointia. Todella raikkaat ja maanläheiset saundit tässä on muutenkin. Eipä tässä mun mielestä oo mitään parannettavaa. "Markalla saa markan tavaran" |
mikerocky 14.02.2006 15:58:39 | |
---|
Hyvän kuulosta kitarointia. Saundi on selkeä. |
rlo 14.02.2006 19:26:39 | |
---|
Hyvän kuulosta kitarointia. Saundi on selkeä. Kiitti Paljon, kyllä siinä parannettavaa vielä on.... Less Is More |
Turder 24.02.2006 20:42:31 | |
---|
Mä laittaisin aavistuksen kovemmalle kitaroita tai rumpuja hivenen hiljemmalle. Anyway, I Think It's Going To Work Out Fine! There is no sound like the one of a good acoustic guitar. |