Demostudio 31.01.2006 00:21:54 | |
---|
Bändin nimi: Claymore Kappaleen nimi: Tyttörakkautta URL: http://www.clayrock.tk (Mp3) Syksyllä 2005 ilmestyneen debyytilevymme nimikkoraita. |
superfly 31.01.2006 00:29:16 | |
---|
Tyhjää täynnä on tuo linkki. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
L.Ruoska 31.01.2006 16:44:33 | |
---|
Ihme juttu että sivulla on joku sample tästä biisistä? Ei Claymore kai nyt niin kuuluisa ole, eikä musiikki todellakaan niin ennenkuulumatonta että joku ostaa levyn tuollaisen klipin perusteella. Mitä hamstrattavaa niissä biiseissä on? Jakoon vaan. Sen pätkän perusteella olisin kyllä uskonut että tää ois joku Yön tai Popedan biisi. En ole sen genren ystäviä yhtään, mutta se klippi ei ärsyttäny mua yhtään sen enempää tai vähempää kun muutkaan Yö/Popeda-biisit. Bändin nimi tuo mieleen jonkun miekkaheviorkesterin tai sotametallibändin. Biisin nimi puhkaisee senkin illuusion täysin. Kemosaben uusi tajunnat räjäyttävä väkivaltafunk/mättörockpläjäys NYT ladattavissa! Kaikki heti sinne! |
superfly 31.01.2006 18:07:07 | |
---|
Ihme juttu että sivulla on joku sample tästä biisistä? Ei Claymore kai nyt niin kuuluisa Tä? Mulla tulee ihan pelkkä blanco sivu vaan, ei mitään muuta. Selaimen vaihto ei auta. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Neitoperhonen 31.01.2006 18:32:23 | |
---|
Suomessa kun ollaan, niin eiköhän tällekin pumpulle riitä kuulijoita. Itse en vakuuttunut, tosin eipä tämä genre ole munkaan juttuni. Eniten ehkä hämäsi se, etten millään erottanut kuuntelemaani kolmea ekaa näytettä toisistaan. Pitäisi kuulla kokonaiset kappaleet, niin osaisi sanoa kokonaisuuksista sitten jotain hianooo... ;) Turhan tiedon tärkeilijä. |
L.Ruoska 01.02.2006 16:32:08 | |
---|
Tä? Mulla tulee ihan pelkkä blanco sivu vaan, ei mitään muuta. Selaimen vaihto ei auta. Siihenhän tulee se musta mainossivu josta voit sit klikata "Continue to Claymore.tk". Vakio .tk-settiä, blech. Eihän oma domaini jonne mahtuu parit biisitkin maksa kun joku 50€ vuosi jos sitäkään. Tosin sehän näissä rokkihommissa aina onkin että kun "ei mul oo kun oltii just baarissa"....onneks nykyisessä bändissä ei ole persaukisia wannaberocktähtiä. Kemosaben uusi tajunnat räjäyttävä väkivaltafunk/mättörockpläjäys NYT ladattavissa! Kaikki heti sinne! |
Tempura 03.02.2006 07:27:43 | |
---|
Siihenhän tulee se musta mainossivu josta voit sit klikata "Continue to Claymore.tk". Vakio .tk-settiä, blech. Eihän oma domaini jonne mahtuu parit biisitkin maksa kun joku 50€ vuosi jos sitäkään. Tosin sehän näissä rokkihommissa aina onkin että kun "ei mul oo kun oltii just baarissa"....onneks nykyisessä bändissä ei ole persaukisia wannaberocktähtiä. Ei tule mitään. Tyhjä valkoinen. Ei auta temput, hyvä jos sulla näkyy. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
superfly 03.02.2006 12:21:51 | |
---|
Ei tule mitään. Tyhjä valkoinen. Ei auta temput, hyvä jos sulla näkyy. Edellen sama homma mullakin. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
hege 23.02.2006 23:55:06 | |
---|
Suorat linkit kappaleisiin, eikä mitään lyhyitä pätkiä. jotka ei sano mitään. |