Aihe: Antisocial Association : Sickness (Rock/Pop)
1
Demostudio
21.03.2006 16:12:39
Bändin nimi: Antisocial Association
Kappaleen nimi: Sickness

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=195317&type=hi (Mp3)

Tämmöinen viisu tällä kertaa.
Jos vertailukohta bändejä haetaan niin yritin saada mukaan hieman Porcupine Tree tyyppistä musisointia mutta lopputulos oli erimieltä.
Viulukin soitettu sisään vain muutaman päivän harjoittelulla ja siltä se kuulostaa:)
Pistäkäähän arvosteluja, joohan.
Finlander
21.03.2006 17:11:20
On ainakin yritystä erottua joukosta. Hypnoottista tarkoituksella. SADE-vaikutteitako? Crashit hakkaa koko ajan onko pakko? Sinänsä tällä linjalla voisitte jatkaa eikä haittaisi ainakaan mua. Biisi tosin venyy ja venyy kuin Pink Floydin tosiaan uuvuttavat yksinpuhelut. Looppeja oli.......
Slowhand
Flow
21.03.2006 19:25:48
On ainakin yritystä erottua joukosta. Hypnoottista tarkoituksella. SADE-vaikutteitako? Crashit hakkaa koko ajan onko pakko? Sinänsä tällä linjalla voisitte jatkaa eikä haittaisi ainakaan mua. Biisi tosin venyy ja venyy kuin Pink Floydin tosiaan uuvuttavat yksinpuhelut. Looppeja oli.......

Kiitos, kiitos. Tuo Pink Floyd vertaus oli kyllä imartelevaa:)
Rummut on itse väsättyjä looppeja ja siksi kuulostavat aika kävyiltä.
Ei noilla tietokonerummuilla tunnu koskaan saavan sellaista jälkeä, joka miellyttäisi edes omaa korvaa...
“When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.” -Thomas Jefferson
Finlander
21.03.2006 20:05:43
Niin ne on ihmisiä kuin tekin; Watersista lähtien. Kaikki musa tulee alunperin korvien välistä ja se studio on vaan väline tehdä se korvien välissä oleva asia musiikiksi. En ole Pink fani joten ei välttämättä parasta antia minulta eikä mulle. Tähän voi kehkeillä jotain mutta en todella tiedä mitä ja miten.
Slowhand
Flow
22.03.2006 07:05:55
Niin ne on ihmisiä kuin tekin; Watersista lähtien. Kaikki musa tulee alunperin korvien välistä ja se studio on vaan väline tehdä se korvien välissä oleva asia musiikiksi.

Näinhän se asianlaita tahtoo olla...
“When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.” -Thomas Jefferson
Flow
25.03.2006 14:15:42 (muokattu 29.03.2006 13:00:10)
Nosto...vaan eipä tullut kommenttia...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt