Aihe: MIR : Ravage (Metalli)
1
Demostudio
14.03.2006 22:57:27
Bändin nimi: MIR
Kappaleen nimi: Ravage

Genre: Metalli

URL: http://www.mikseri.net/mirband (Mp3)

download:
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=193899&type=dl
hifi stream:
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=193899&type=hi

Kotistudio-oloissa väsätty biisi. Heittäkää jotain rakentavaa kommenttia!?
Finlander
15.03.2006 16:59:23
Aika hyvät murskasoundit kitaroissa. Syna oli ihan ok ja pisti jotain uutta metalliseen mylvintään. Vähän radiotaajuussoundit laulussa mutta tyyliin sopivaa. Uskoisin että toimii livenä jos hyvät kontrollit ja porukka ei dokaa ennen soittoa.
Slowhand
S@mi
16.03.2006 18:01:01
Aika hyvät murskasoundit kitaroissa.
heheh...odotin jo että ensimmäinen kommentti kitarasoundeista olisi aivan jotain muuta. V-ampillahan noi kitarat ja bassot on nauhalle pistetty. Soundeista tuppaa tulemaan turhan neutraalin kuuloset vaikka kuinka säätää :)
Pieni tukkoisuus taitaa vaivata, mutta tällä laitteistolla ja osaamisella tuskin kovin parempaan enää pystyy. Olishan se siistiä saada aikaan elävän ja kirkkaan kuulosta studiosoundia...
Musaa ja kitaratricksejä: www.samianttila.tk
Finlander
16.03.2006 20:22:44
No vittu joo siis mikä nyt on tukkoista. Ehkä sitten rummut koppisoundilla mutta mitä sillä on väliä. Toihan toimii kuin valmiiksi paistettu Andalucian härkä. En edes usko että parempi on sittenkään enää tavoite vaan se mitä ja miltä biisien haluatte näyttävän - kuten jossain olen sanonut olen läskibasson ja bassarin kannattaja
Slowhand
Crackis
17.03.2006 02:34:20
Ohhoh! Ja minä kun en tuosta V-ampista olisi ikinä uskonut, että se suoriutuu tuollaisiin soundeihin. Nää kieltämättä palvelee hyvin kokonaisuutta. Ei mitään mikä särähtäisi heti alkuun ikävästi korvaan tuon laulun lisäksi. Tulee ihan mieleen, että joku olisi iskenyt jonnekkin 1kHz:n kohdille hirveän piikin ja että se sama piikki olisi tuossa laulun kaiussakin.

Itse biisistä olen vähän huono sanomaan mitään. Ei jankkaa paikallaan, sovitus on kohdallaan ja jopa synien kanssa on oltu melko maltillisia vaikka ne melko pinnassa välillä ovatkin.
Shit happens when u party naked
Teukkas
23.03.2006 14:18:01

Oikein mukavan ja menevän kuulosta soitantaa.
Koko porukalle plussaa soittotaidosta... Ei valittamista. Laulajalle erikois plussa hyvästä laulannasta. Itse henk. koht. toivoisin että säkeistössä olisi voinut laulaa vähän kiukummin ja sitten kertsissä ns puhtaasti. Vertauskohtana voisi olla esim IN Flames. Mutta sehän on täysin makuasia ja niistähän ei passaa kiistellä sano mäyrä koira ku muniansa nuoli. Täysin toimiva näinkin.
Voisin kuunnella omassakin cd-soittimessani
Tuo kone tai syna kilkatus tuolla taustalla on aika mukava pikku koukku.

Alusta ennen laulua ensimmäisenä tuli mieleeni Rammstein.

Mielenkiintoista. Olette tarkkailussa!

Täytyy varmaan tutustua Samin muuhunkin tuotantoon =)

-Teukka
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt