Aihe: morian : firewalkers (Rock/Pop)
1
Demostudio
13.04.2006 17:58:22
Bändin nimi: morian
Kappaleen nimi: firewalkers

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.morianband.com/download.php?id=3 (Mp3)

pörinää
kahtotaan osaako joku arvostella
rohkeesti vaan...
Finlander
13.04.2006 20:10:43
Sinänsä samaa kuin muillakin tosin hyvin vedetty tässä genressä. Tasaisen varmasti. Ei ole uutta mutta pitääkö sitä ollakkaan?

Kaikki niin tasapainossa kuin voi olla. Ehkä joku sellanen fiilis tuli mieleen että "Tää on varma nakki".

Eipä ollut tahdissa heilumista suuntaan eikä toiseen. Kovempi transientti vois sopia tähän väliosaan eli hissukseen ja sitt kovaa?

Hyvää tässä - ei epävarmuutta vaan varmuutta. Huonoa se että ei eroa liian paljoa muista tämän Luokan jutuista. Tämä siksi että en arvostele tän tyypistä itse enkä edes soita tälläistä, jos jotain soittaisin
Slowhand
Capu
14.04.2006 05:41:23
Sinänsä samaa kuin muillakin tosin hyvin vedetty tässä genressä. Tasaisen varmasti. Ei ole uutta mutta pitääkö sitä ollakkaan?

Kaikki niin tasapainossa kuin voi olla. Ehkä joku sellanen fiilis tuli mieleen että "Tää on varma nakki".

Eipä ollut tahdissa heilumista suuntaan eikä toiseen. Kovempi transientti vois sopia tähän väliosaan eli hissukseen ja sitt kovaa?

Hyvää tässä - ei epävarmuutta vaan varmuutta. Huonoa se että ei eroa liian paljoa muista tämän Luokan jutuista. Tämä siksi että en arvostele tän tyypistä itse enkä edes soita tälläistä, jos jotain soittaisin

Noh!! niponipo!! Pakko ;)

Kaikki ei ole saundin kannalta tasapainossa. Laulu jää jalkoihin tai stereoni pissii pahasti korviin.

En tykkää ollenkaan tämmösestä kamasta ja genre on muutenkin aika hakusessa. Soitto kuitenkin toimii helvetin hyvin yhteen ja huomaa, että biisejä on hiottu. Aika varmasti tämä uppoaa markkinoille ja uskallan väittää, että pääsette pitkälle.

Ainiin ja dikkasin laulajan saundista!

Onnea ja menestystä

-Kapu
Timo JM
14.04.2006 08:42:25

Kyllä tää Morianin taso on ollut jo pitkään tiedossa. Täähän on jo yli vuoden vanhaa kamaa. Tästä ei voi sanoa mitään kriittistä. Tää vaan rokkaa kybällä ja kaikki on niin kohdallaan kuin vain olla voi.

Soundeista etenkin olen kateellinen. Olis kiva tietää mitä siellä Tico Ticossa on oikein tehty.
...siis mun mielestä.
jayster
14.04.2006 17:35:56
siistii meininkii... tästähän tulee mieleen vanha kunnon faith no more. ehkä... taustasynat rulaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt