Demostudio 02.05.2006 17:13:18 | |
---|
|
Mika Antero 03.05.2006 18:40:09 | |
---|
Ihan ookoo iskelmällistä suomirokkia, voisi olla vaikka vuodelta -86 siinä missä 2006. Jos tulisi radiosta en vaihtaisi kanavaa, mutta ei tämä pakottavaa levynostoreaktiotakaan aiheuta, koska tuntuu kuin olisin kuunnellut tätä samaa kamaa todellakin jo parikymmentä vuotta. Enimmäkseen hyvä, mutta ei järin persoonallinen. |
Thunderace77 03.05.2006 19:19:05 | |
---|
Ihan ookoo iskelmällistä suomirokkia, voisi olla vaikka vuodelta -86 siinä missä 2006. Jos tulisi radiosta en vaihtaisi kanavaa, mutta ei tämä pakottavaa levynostoreaktiotakaan aiheuta, koska tuntuu kuin olisin kuunnellut tätä samaa kamaa todellakin jo parikymmentä vuotta. Enimmäkseen hyvä, mutta ei järin persoonallinen. Kiitoksia paljon kommentista! Olisko sulla ollut esim. vinkkiä siihen mikä tekisi tästä persoonallisemman? Eikös se ole tämän demopalstan tarkoitus että pystyisi korjaamaan tuotoksiaan... Mutta kiitos paljon että uhrasit aikaa biisin kuuntelemiseen... www.yhdeksaselama.cjb.net |
Mika Antero 03.05.2006 19:25:43 | |
---|
Olisko sulla ollut esim. vinkkiä siihen mikä tekisi tästä persoonallisemman? Hahaa, ei tietenkään! Minä katsos vain arvostelen, koska en itse osaa mitään tehdä. Tämä oli vain jotenkin liian tutun kuuloinen, esim. Kolmas nainen ja Popedan iskelmällisimmät tuotokset paistoivat läpi. Vähän niinkos Pitkä kuuma kesä elokuva, tosin aikuisemmin toteutettuna. Mutta en minä sitten tiedä onko siinä mitään väärää, että musiikki on tutun kuuloista. Aina tulee uusia sukupolvia, joille tämä kuulostaa ehkä uudelta. Me vanhat jäärät vain aina valitetaan, että kaikki on jo kuultu... |
Thunderace77 03.05.2006 19:29:26 | |
---|
Hahaa, ei tietenkään! Minä katsos vain arvostelen, koska en itse osaa mitään tehdä. Tämä oli vain jotenkin liian tutun kuuloinen, esim. Kolmas nainen ja Popedan iskelmällisimmät tuotokset paistoivat läpi. Vähän niinkos Pitkä kuuma kesä elokuva, tosin aikuisemmin toteutettuna. Mutta en minä sitten tiedä onko siinä mitään väärää, että musiikki on tutun kuuloista. Aina tulee uusia sukupolvia, joille tämä kuulostaa ehkä uudelta. Me vanhat jäärät vain aina valitetaan, että kaikki on jo kuultu... Oukkei...:) Kyllähän me noita vertauksia olemme kuulleet...kyllä me silti jauhetaan tällä linjalla,koska ei kai sitä muuten soittais jos siitä ei ite tykkäis... Meidän kotisivuilla on kyllä hieman erilaisempaa tavaraa...kannattaa tutustua myös niihin. ps.ei se kolmas nainen vertaus huono ole,onhan se yksi kovimpia bändejä ikinä. www.yhdeksaselama.cjb.net |
Mika Antero 07.05.2006 17:37:00 | |
---|
Meidän kotisivuilla on kyllä hieman erilaisempaa tavaraa...kannattaa tutustua myös niihin. ps.ei se kolmas nainen vertaus huono ole,onhan se yksi kovimpia bändejä ikinä. Pala taivasta voisi kyllä olla suoraan Kolmannen Naisen laulukirjasta. Jos ei anna sen häiritä, niin oikein mukava biisi. |
Thunderace77 07.05.2006 21:54:36 | |
---|
Pala taivasta voisi kyllä olla suoraan Kolmannen Naisen laulukirjasta. Jos ei anna sen häiritä, niin oikein mukava biisi. Kiitoksia palautteesta...:) Se on kumminkin meidän omasta lasisesta laulukirjasta... www.yhdeksaselama.cjb.net |