Demostudio 10.05.2006 15:14:52 | |
---|
Bändin nimi: Alle 10 metriä Kappaleen nimi: Wonder Street Genre: Rock/Pop URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=205308&type=dl (Mp3) Kappale on instrumentaali pop/rock-kipale, omasta mielestäni nautinnollista kuunneltavaa. Äänitys/miksaus: Jussi Ontero säv: Samuli Paldanius & Lauri Sukanen sov: Lauri Sukanen Kitarat: Samuli Paldanius & Lauri Sukanen Rummut: Lauri Suutarinen Basso: Joel Häkkilä |
Bald Anus 10.05.2006 15:16:43 | |
---|
Loistava kappale, oikein kaunis! Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Heikki 10.05.2006 15:45:42 (muokattu 10.05.2006 15:46:15) | |
---|
äärimmäisen paska rumpali, laahaa ja suhisee, muutenhan homma melkein toimii. |
Bald Anus 10.05.2006 16:04:21 | |
---|
äärimmäisen paska rumpali, laahaa ja suhisee, muutenhan homma melkein toimii. Miten niin paska rumpali? Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Kukkis 77 10.05.2006 16:32:37 | |
---|
Miten niin paska rumpali? No on. Joko on soittaessa hirveessä kännissä tai joku on kaatanut settiin siirappia. Tahmaista ja epätarkkaa soittoa. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
Bald Anus 10.05.2006 19:31:32 | |
---|
No on. Joko on soittaessa hirveessä kännissä tai joku on kaatanut settiin siirappia. Tahmaista ja epätarkkaa soittoa. Jaaha, tulit tännekin pätemään... Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Noma 10.05.2006 23:35:18 | |
---|
No on. Joko on soittaessa hirveessä kännissä tai joku on kaatanut settiin siirappia. Tahmaista ja epätarkkaa soittoa. Tämän allekirjoitan. Rumpali kusee muitten niskaan, niinkuin on tapana sanoa. Mutta ei se mitään, kusettaa sitä itseänikin aika ajoin. Ja kylläpäs laahasi välillä mutta muuta en sano, kun en poppia pahemmin kuuntele. |
Kukkis 77 11.05.2006 00:43:16 | |
---|
Jaaha, tulit tännekin pätemään... Minä tässä mitään päde. Eikös tämä ole demostudio missä saa kommentoida kappaleita? Ja muuta sanottavaa minulla ei kyseisestä biisistä ole kuin että rumpali vetää päin persettä. Jos et kestä arvostelua niin älä sitten laita niitä biisejäsi tänne arvosteltavaksi. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
Bald Anus 11.05.2006 00:56:04 | |
---|
Minä tässä mitään päde. Eikös tämä ole demostudio missä saa kommentoida kappaleita? Ja muuta sanottavaa minulla ei kyseisestä biisistä ole kuin että rumpali vetää päin persettä. Jos et kestä arvostelua niin älä sitten laita niitä biisejäsi tänne arvosteltavaksi. Missä kohtaa se vetää päin persettä? Rumpusoundit saattaa ehkä olla paskat (kiitos miksaajan), mutta eipä ne kovin pahat nyt ole. Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Kukkis 77 11.05.2006 01:14:26 | |
---|
Missä kohtaa se vetää päin persettä? Rumpusoundit saattaa ehkä olla paskat (kiitos miksaajan), mutta eipä ne kovin pahat nyt ole. Kuuntelepa esim fillejä. Ja paikka paikoin soitto laahaa pahasti. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
Heikki 11.05.2006 10:07:16 | |
---|
Missä kohtaa se vetää päin persettä? Rumpusoundit saattaa ehkä olla paskat (kiitos miksaajan), mutta eipä ne kovin pahat nyt ole. Täys paska melkein koko ajan laahaa ja tökkii rumpalilla, etkö itse sitä kuule. |
aarghto 11.05.2006 15:12:18 | |
---|
Piti kuunnella tuo biisi kun tuota rumpalia niin parjattiin. Melodia oli kiva, tykkäsin, vaikka ei siitä mitään päähänkään jäänyt. Soundit oli vähän suhisevat, mutta ei liian haittaavasti. Kitara kuulosti muutamassa kohdassa vähän epävireiseltä. Rummut tosiaan laahaa jonkinverran mutta ei se nyt ihan niin huonoa ollut kun olisi luullut. Hän otti kumivasaran pöydältänsä ja laittoi kylmän stetoskoopin pään kiveksiäni vasten |
Bald Anus 11.05.2006 16:33:21 | |
---|
Kuuntelepa esim fillejä. Ja paikka paikoin soitto laahaa pahasti. Kuuntelin. Mikä niissä filleissä on? Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Kukkis 77 11.05.2006 16:47:02 | |
---|
Kuuntelin. Mikä niissä filleissä on? No anna olla jos ei mene jakeluun. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
Bald Anus 11.05.2006 21:04:41 | |
---|
Voi vitun vajaa paska, mikä sun naamassa on vikana? Olen aina ollut sitä mieltä, että m.netin rumpalit on tosi fiksuja kavereita, pätevät vain. Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Bald Anus 11.05.2006 21:16:09 | |
---|
Soundit oli vähän suhisevat, mutta ei liian haittaavasti. Taustalla muuten suhisi takaseinällä lepäilevä virvelin matto. Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
KoRn88. 12.05.2006 16:00:09 | |
---|
Kuuntelin. Mikä niissä filleissä on? Kuten sanottu, monet fillit jonkun verran laahaavat eli fillien jälkeiset iskut eivät osu ykköselle. Metronomi vaan rumpalille käyttöön ja raakaa reeniä niin kyllä ne iskut alkavat kohilleen osua. Nuoria sällejähän te olette, että ei tämä nyt niin vakavaa vielä ole. |
Tympee Huttunen 13.05.2006 09:50:40 | |
---|
Rummuissa tosiaan hieman häikkää. Taitaa myös noissa hiljaisemmissa kohdissa joku muukin hieman kiilata? Ihan nätti kappale kyllä, eikä tosiaan mitään suuria vikoja. Soolo voisi kyllä olla vähän parempi. Soundit ovat tosiaan aika suhisevat ja kappaleen äänentaso voisi olla korkeampi. |
Ostinaatio 13.05.2006 16:28:17 | |
---|
Rummuissa tosiaan hieman häikkää. Taitaa myös noissa hiljaisemmissa kohdissa joku muukin hieman kiilata? Joo, noissa joissain välikohdissa basisti ja kitaristikaan eivät kyllä synkanneet keskenäänkään. Biisi kuulosti sävellyksenä ihan mukavan rullaavalta, ja kyllä jokaisella soittajalla tuntui olevan omissa kohdissa ihan hyviä ideoita, eli ihan kehityskelposta kamaa, n. 2:08 olevassa soolokohdassa kitara menee kyllä vireen kohdalta niin päin heinikkoa, että korviin tuppaa ottamaan. Yhteissoiton treenaamista vaan, niin kyllä se yhteinen rytmi sieltä löytyy. "Tuhotkaa kansa, murskatkaa ja vaientakaa se. Sillä eurooppalainen valistus on suuriarvoisempi kuin kansa." -Dostojevski |
stenel 13.05.2006 19:47:21 | |
---|
Kyllä tuossa biisissä oli selkeästi ajatusta mukana, vähän haparointia mutta kyllä se ajan kanssa lähtee kulkemaan. Kauniit tavat kaunistavat. |