Aihe: Dian : Interim Report (Rock/Pop)
1
Demostudio
26.04.2006 14:52:45
Bändin nimi: Dian
Kappaleen nimi: Interim Report

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.dianband.net/mp3/01%20-% … funktion%20-%20Interim%20Report.mp3 (Mp3)

Tulevan viiden biisin demo-EP:n avausraita. Toinen näytebiisi tulee nettiin lähiaikoina, kunhan levyt saadaan painosta myyntiin. Kiinnostuneet voi seurata osoitteesta www.dianband.net
madu
27.04.2006 09:43:17 (muokattu 27.04.2006 09:45:12)
Mulla tuli ensi kuuntelemalla tunnelmaltaan mieleen tosi paljon incubus. Laulu on hyvää ja stemmat toimii hienosti eikä soitossakaan ole valittamista paitsi rummuissa ehkä kuulin pari pikku fibaa mutta se nyt on pientä. Pirun hyvä biisi, meikä kyllä tykkää ja tämä jää kyllä nyt ihan varmasti koneen soittolistalle.
I'm afraid that I was very, very drunk...
aikavaikea
27.04.2006 10:11:32
Biisi on hyvä ja ote on osaava. Minähän tykkäsin tästä! Kieltämättä FNM tulee mieleen enemmän kuin vähemmän, mutta mulle se kyllä passaa. En osaa analysoida, kuuntelu sen sijaan sujuu.
Itse olen itseni juonut.
Sanonut kyllä,
haluan vielä.
Juntunen
27.04.2006 14:58:53

Mulla tuli ensi kuuntelemalla tunnelmaltaan mieleen tosi paljon incubus. Laulu on hyvää ja stemmat toimii hienosti eikä soitossakaan ole valittamista paitsi rummuissa ehkä kuulin pari pikku fibaa mutta se nyt on pientä. Pirun hyvä biisi, meikä kyllä tykkää ja tämä jää kyllä nyt ihan varmasti koneen soittolistalle.

Biisi on hyvä ja ote on osaava. Minähän tykkäsin tästä! Kieltämättä FNM tulee mieleen enemmän kuin vähemmän, mutta mulle se kyllä passaa. En osaa analysoida, kuuntelu sen sijaan sujuu.

Kiitoksia kommenteista. Juu aina noihin jää jotain pientä häsmäkkää näin "demoasteella". Ei viiti tässä vaiheessa lähteä aina yksittäisten iskujen korjaukseen jos ei mitään pahempaa ole.

FNM ja Incubus on kyllä helkkarin hyviä bändejä molemmat. En nyt sanoisi päävaikuttajia, mutta yksiä suuria sellaisia kuitenkin. :)
Ensimmäinen näytebiisi Dianin tulevalta Hypofunktion Demo-EP:ltä Kuuntele ja kommentoi
lapio
27.04.2006 19:43:33

Erittäin hyvältä kuulosti. Täytyy myöntää, että FNM tuli mieleen paikoitellen aika vahvasti, mutta kuulosti silti mukavasti erilaiseltakin.
MINÄ OLEN SYÖNYT SEN PIIRAKAN
alanko
28.04.2006 10:29:29
Tykkäsin. Biisi alkaa mun mielestä erittäin lupaavasti, mutta jokin siitä jää sitten kuitenkin vielä puuttumaan. En vaan osaa sanoa, että mikä. No toisaalta ei ihan tämän tyylinen musiikki lähimpänä sydäntä ookkaan. Mutta joka tapauksessa hyvä biisi. Kuitenkin vielä oma suosikki teiltä on Airscrewed.
Tempura
28.04.2006 17:31:43
Faith no morea täälläkin tuli vähän mieleen, eikä ihan pelkästään laulusta. Taisin aikaisemminkin joskus jotain semmoista selitellä.

Osaatte soittaa/laulaa ja on varaa kikkailuunkin jo, ja muutenkin tuntuu aika valmiilta touhulta. Ei teidän täällä kannata enää pyöriä, menkää valloittamaan maapallo!
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Juntunen
07.05.2006 17:59:10

Osaatte soittaa/laulaa ja on varaa kikkailuunkin jo, ja muutenkin tuntuu aika valmiilta touhulta. Ei teidän täällä kannata enää pyöriä, menkää valloittamaan maapallo!

HEH! Kiitoskiitos. Mehän mennään! :)

En tiedä miten sallittua täällä on mainostaa, mutta nyt on tuo upouusi Hypofunktion-EP valmis ja ostettavissa osoitteesta:

http://www.dianband.net/hypofunktion

Hintaa lätyllä on 5 euroa, eli euron per biisi. Näytteitä kuultavissa osoitteessa www.mikseri.net/dian . Tue nuorten musiikkiharrastusta - osta levy!
Dianin upouusi Hypofunktion-EP valmistui! Kuuntele samplet ja tilaa itsellesi!
Twinkle
12.05.2006 13:34:53
Potkin tätä ylös. Kannattaa ostaa tuo levy, se on demoksi kohtuullisen komean näköinen ja soundaaki hyvältä. Sain omani tässä eilen.

Biisejä en uskalla kommentoida, masterointivaiheessa ne alkoi tulla korvista ulos niin en lähe analysoimaan ollenkaan. Hyvin se joka tapauksessa toimii, suomalaisen demottamisen kärkeä omassa tyylissään tämä kyllä on.
Fortune
13.05.2006 01:39:43
Laitetaan nyt tämä tännekin, niin pomppaa viestiketju ylemmäs ja syväanalyysi (no heh) saa kaiken kansan huomion:

-Alusta tulee Disco Ensemble mieleen, mutta sitten takuujyrä vie sen pois mielestä
-Dianiltahan tämä kuulostaa, jätkillä on siis oma soundi (!) Olisipa meilläkin :)
-Kivaa RHCP-Navarro-kitaraa säkeistön taustalla
-kitarasoundit selkeitä ja hyviä, ainoastaan kertsin molemmin puolin oleva jyräyskohta kaipaisi ehkä rouheampaa säröä, sellaista Daron Malakian -marsuräyhää. Toisaalta mp3 voi siloittaa dynamiikkaa ja puurouttaa, hauska olisi kuulla täydellä laadulla.
-kertsi ei muutamalla kuuntelulla vielä naulaudu täysin päähän, vaatinee kypsyttelyä
-komeaa feedback-kitaraa, itse olisin miksannut ne vähän alemmas kun muuten kitaravalli on niin "siistiä" (ei negatiivisessa mielessä, mutta sellaista modernia jyrää tässä on eikä paljon ilmaa, tarkoituksella ilmeisesti). Räkäisestä autotallikitarajyrästä feedback saakin hypätä silmille, minusta, tässä se saisi olla hitusen chillimpää, niin jyräosuudet potkisivat kunnolla silmille. Sellaista grunge-dynamiikkaa (eli "voe saatana, tulivat puskan takaa yhtäkkiä kitara-armeijan kanssa silmille, voe helevetti" -fiilistä) kaipaisi enemmän.
-teillä on vähän samaa kuin Marvelilla aikanaan, eli kitarat tekevät paljon koko ajan. Tässäkin biisissä säkeistöjen rauhoittaminen voisi tehdä paljon lisää, ehkä.

Summa summarum: soundit ovat hyvät ja biisi niiden arvoinen (tai soundit biisin arvoiset), itse jäin kaipaamaan sitä viimeistä "oho!"-koukkua ja vähän orgaanisempia soundeja. Mutta makuasioitahan nuo jälkimmäiset ovat, viime aikoina olen paljon pyörittänyt Green Dayn American Idiotia ja sen kaltaiset soundit sopisivat teillekin kuin nyrkki kainalokuoppaan. Mutta toistaiseksi kun painitte eri budjettiluokassa (hitusen...), niin mainiota. Jään silti edelleen odottamaan sitä Dianin kuningasbiisiä. Kyllä se kohta tulee...

P.S. Lätty tuli postissa, huomenna ehtii kuuntelemaan ajatuksella loputkin biisit.
Look behind you, a three-necked guitar!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt