Demostudio 15.11.2006 14:32:59 | |
---|
Bändin nimi: Kid Kama and The B.B.S. Kappaleen nimi: More free than on the road Genre: Rock/Pop URL: http://www.saunalahti.fi/ewqqq/ (Mp3) Kid Kama and The B.B.S. The first demo tape Otamma Kiitollisna kaikki Kommentit vastaan, Risut ja Ruusut. |
möhö 15.11.2006 18:52:02 | |
---|
Aika omaperäistä!Veikkaanpa että on vaatinut hieman vaivannäköä tämmönen lofi-soundi. Kertsi oli tosi komea. pääasia on tärkein. |
ewqqq 17.11.2006 19:59:48 | |
---|
Aika omaperäistä!Veikkaanpa että on vaatinut hieman vaivannäköä tämmönen lofi-soundi. Kertsi oli tosi komea. Kiitosh hyvän huonon soundin etsiminen on jos nyt ei elämän niin kuoleman tehtävä:( Juh no kerranhan täällä eletään, vai? Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
Mika Antero 18.11.2006 10:45:14 (muokattu 18.11.2006 10:45:53) | |
---|
Olen tainnut aiemminkin kuunnella ja tykästyä tähän poppooseen. Omaperäistä ja silti tutun kuuloista, eli just niinkus pitääkin. Jotenkin Bowiemainen laulaja. Eli kerrassaan hyvä, erottuva. EDIT: Ai että eka demo... Mihinhän minä nyt sekoitin tämän sitten. |
ewqqq 18.11.2006 12:33:14 | |
---|
Olen tainnut aiemminkin kuunnella ja tykästyä tähän poppooseen. Omaperäistä ja silti tutun kuuloista, eli just niinkus pitääkin. Jotenkin Bowiemainen laulaja. Eli kerrassaan hyvä, erottuva. EDIT: Ai että eka demo... Mihinhän minä nyt sekoitin tämän sitten. Tack, Joo Tän Poppoon eka. Sarjassa aikaisemmin ilmestynyt Kid Kama Kaikki Rakkaus Talking heaz live album Joo mä tykkään rokata ep Ja less voices, less words, less music. Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
ewqqq 22.11.2006 11:02:57 | |
---|
NOstampa, essimme basistia / kosketin soittajaa / harpisistia tai haitaristia, ihan mitä vaan.ei wiiti white stripesinä keikkailla:) Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
Source 22.11.2006 13:13:02 | |
---|
Bowie tuli mullakin ekas mieleen. Vaikka tämmöinen puoliakustinenbrittipsykedelia :D ei ole oikein meikäläisen musaa, niin tuo piti kuunnella loppuun asti. Biisi kulki koko ajan eteenpäin ja kesti kuuntelua vielä senkin jälkeen kun laulaja oli tullut mukaan. Tämä on erinomainen esimerkki siitä, että laulajakin on yksi instrumenteistä. |
frebu 24.11.2006 14:30:32 | |
---|
Aika omaperäistä! jeps. riittävän omaperäistä että kuuntelin koko kappaleen. maukas soundi kokonaisuudessaan. |