Demostudio 10.12.2006 00:58:52 | |
---|
|
Finlander 10.12.2006 01:09:50 | |
---|
Mun musakone eli se toisto meni tukkoon tästä se oli niin huikeaa. Energiaa paljon osaamista pitäs olla enemmänkin kuin nyt... HYVÄ elkää käyttäkö vielä studiota se oikein HEI siellä jossain takana on kitara ja oieesti osaa repiä sitä kuin pitääkin Tässä on ainakin turhautumiset purettu musalla. HARTWALL-areena häämöttää C-osa WAU laulajalle pisteet nosta lissää painoja hei te ootte tosissanne ja biisi ei meinaa loppua millään Finlander |
DethBanger 10.12.2006 01:28:28 | |
---|
Mun musakone eli se toisto meni tukkoon tästä se oli niin huikeaa. Energiaa paljon osaamista pitäs olla enemmänkin kuin nyt... HYVÄ elkää käyttäkö vielä studiota se oikein HEI siellä jossain takana on kitara ja oieesti osaa repiä sitä kuin pitääkin Tässä on ainakin turhautumiset purettu musalla. HARTWALL-areena häämöttää C-osa WAU laulajalle pisteet nosta lissää painoja hei te ootte tosissanne ja biisi ei meinaa loppua millään Mikä tosta kommentista on vitsiä ja mikä ei, kun ei nyt oikeen leikkaa. "No matter how beautiful a woman is, she still shits." - Dave Fucking Mustaine |
Mika Antero 10.12.2006 12:18:08 | |
---|
Meiksi diggaa näistä kansallishenkisistä bändien ja biisien nimistä. Rrrrräyhä. Nyrrrrrkkisääääntö. Kuulostaa hyvältä. Mutta musa ei ollut meiksin juttu. Olihan siinä sitä energiaa ja vauhtia ja varmaan taitoakin. Hyvillä soundeilla tämä kuulostaisi varmaan aika komealta. Toivottavasti joku metallihenkisempi m-nettiläinen, jolla on jotain tietopohjaa arvostella kuuntelisi ja kommentoisi. |
DethBanger 10.12.2006 13:00:10 | |
---|
Meiksi diggaa näistä kansallishenkisistä bändien ja biisien nimistä. Rrrrräyhä. Nyrrrrrkkisääääntö. Kuulostaa hyvältä. Mutta musa ei ollut meiksin juttu. Olihan siinä sitä energiaa ja vauhtia ja varmaan taitoakin. Hyvillä soundeilla tämä kuulostaisi varmaan aika komealta. Toivottavasti joku metallihenkisempi m-nettiläinen, jolla on jotain tietopohjaa arvostella kuuntelisi ja kommentoisi. Hei tota mulla kans toi äänenlaatu jäi vähän hampaankoloon koska ne oli mikserissä paskemmat kun mitä levyllä ovat, saa vähän väärän käsityksen musiikista. :/ "No matter how beautiful a woman is, she still shits." - Dave Fucking Mustaine |