Aihe: Drown Syndrome : Days Entwined Grey (Rock/Pop) 1 | |
---|---|
![]() 17.02.2007 17:38:03 | |
Bändin nimi: Drown Syndrome Kappaleen nimi: Days Entwined Grey Genre: Rock/Pop URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=255526&type=dl (Mp3) Terve! Tässä olisi meidän uuden levymme avausraita. Groovaavaa rokkia hyvällä meiningillä. Arvostamme kommenttejasi todella paljon. Tsekkaa muut kaksi biisiä osoitteesta http://myspace.com/drownsyndrome tai http://www.mikseri.net/artists/?id=59134. Kiitos ja kumarrus. Drown Syndrome | |
![]() 19.02.2007 11:25:53 | |
Tää oli ihan jees. Hyvät ja tasapainoiset soundit. Ainut mikä hiukan minua häiritsi oli solisti. Välillä tuntui siltä, kuin hän olisi laulanut peruna suussa. Sorry...en keksinyt parempaakaan ilmaisua. Kaveri lauloi mielestäni hyvin, mutta jonkinlaista "yliampumista" havaittavissa? Joka tapauksessa hyvä meininki ja arvosanaksi siis 8+. Ei kiitos...minulla on jo pingviini. | |
![]() 19.02.2007 14:16:44 | |
Kiitos palautteesta todella paljon! Hyvä ja rekentavia kommentteja. Tosiaan yksi kohta tuosss biisissä tuntuu siltä, että melkein sekosin sanoissani, mutta sittenkin syljin sanan ulos. No, what's done is done ja olen kuitenkin tytyväinen lopputulokseen. Hyvä tietää myös, että tietynlainen rock- fiilistely voidaan tulkita yliampuvaksi tulkinnaksi. Täytyypi todellakin laittaa korvan taa. Itse kuitenkin ajattelin, että tuonlainen fiilistely tällaiseen musiikkiin kuuluu. Kiitos sulle! Ja lisää kommenttia kiitos. Terveisin Drown Syndrome | |
![]() 19.02.2007 14:25:04 (muokattu 19.02.2007 14:28:14) | |
Menevää ja verevää riffittelyä, semmoista mukavaa hevimenoa, jopa ihan persoonallista mielestäni. Hyvä meno ja oikeanlainen rentous. Yhdyn laulajan kritisointiin hieman. Henk.koht. en pidä tuollaisesta vähän "gootahtavasta" laulusta, mutta jos sen ei anna häiritä, niin tietty yliyrittäminen tai -tulkinta paistaa välillä läpi. Mutta ei se kamalalta kuulostanut kun korva tottui ja paikka paikoin laulu tuntui irtoavan ihan laulajan "omalla" äänellä, luonnollisesti. Mutta joo, vanhakantaisella kitararokilla on aina ystävänsä ja minä olen yksi niistä. EDIT: Gootahtava on huono sana, koska kyllähän tuolla tyylillä on rokkia laulettu jo kauan ennen kuin nää 69-eyesit ynnä muut Type o negativet tulivat kuvioihin mukaan. | |
![]() 20.02.2007 15:06:47 | |
Kiitos oikein paljon kommenteista, hyviä kommennetja. Tuo lauluääni on siinä mielessä ongelmallinen, että tuo on se ääni, joka multa normaalisti lähtee. Se sopii mun kurkulle. Oon nyt useamman kerran kuullut tuon "muuttaako se äänensä tahallaan tuollaiseks 69 Eyesiksi" ja vastaus on, että en muuta. Se on mulle luonnollinen tapa laulaa. Mutta jos se kuulijakuntaa häiritsee, ottaa korvaan, niin kai siitä poiskin voi oppia. :) Ylitulkinnasta ajattelen samalla tavalla, kuin viime viestissä, että ajattelen, että se tavallaan tällaseen rokkiin kuuluu. Mutta taas kerran, jos se koetaan epämiellyttävänä, niin täytynee ottaa tarkempaan tarkasteluun. Hyviä kommentteja, tattis. JA lisää vaan pökköä pesään, eli kommenttia kommenttia kiitos! Terveisin Tume (ja loppu Drown Syndrome) | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)