Aihe: Devilhorn : Psychotic (Metalli)
1
Demostudio
08.03.2007 15:14:30
Bändin nimi: Devilhorn
Kappaleen nimi: Psychotic

Genre: Metalli

URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=260904&type=dl (Mp3)

Uuden "Psychotic" demon nimikkoraita. Iskee naamalle kuin veturi ja rieputtelee kuuntelijaa koko biisin ajan armoa antamatta!
Mika Antero
10.03.2007 16:11:14 (muokattu 10.03.2007 16:15:18)
Ihan oikeasti ihmetyttää, että eivätkö soittajat ja kuulijat koskaan kyllästy siihen, että laulajan sisääntulo on mahottoman hurja kreeeeegah -karjaisu? Kai se sitten on niin, että metallissa täytyy olla tietyt elementit esillä siinä kuin esim. bluesissa, että sitä voi yleensäkään kutsua metalliksi. Tai sitten tekijät ja kuulijat haluavat aina vain tutun turvallista kamaa.

No, se siitä. Kuten olen aiemminkin sanonut, niin metalli ei ole varsinaisesti minun suosikkimusiikkiani, mutta silloin tällöin on mukava kuunnella hyvää materiaalia ihan vaikka yleissivistyksen takia. Tämä oli siinä hilkulla, että kuuntelenko loppuun vai vaihdanko bändiä. Kuuntelin sitten useampaankin kertaa. Koska alan tuntemukseni on huono, niin lähinnä soundimaailmasta ja huutajasta tuli mieleen Sepultura. Eli ei mitään ihan uudenaikaista kamaa. Jotenkin luulen, että tämä on alallaan ihan hyvä bändi. Vauhtia on, raakuutta on, biisi kulkee ja jalka vipattaa.

Ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää mitä bändejä tämä orkesteri diggailee ja mistä ovat vaikutteensa ottaneet; voisi joskus sen verran tutustua, että olisi vähän vertailukohtaa.

EDIT: Jaahas, niitä nimiä löytyikin tuolta Mikserin sivulta. Vielä lisäpisteet bändille etelä-karjalaisuudesta...
ahdistuska
13.03.2007 21:19:46
Tiukkaa tuuttausta ei voi muuta sanoa!!!
ROK!!!
Mistä se menee?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt