Kai tiedät mikä mulle tuli tuosta introsta mieleen ihan ensimmäisenä? FREDERIK! :D Heti kun pääsin yli Frederikistä, eli siinä vaiheessa kun laulut alkoivat, niin pystyin keskittymään itse biisiin. Kuten sanoit - miksaus on huono. Laulu on auttomattomasti liian pinnassa - ei meinaan kuule oikeastaan muuta kuin laulut. ....ja sitten kun laulut vielä auttamatta hieman hakevat itseään. :D Hei, mutta periaatteessa ihan magia tsibale! Lisää tarkkuutta vielä vaan lauluun - varsinkin tuohon . . . . no, mikä se termi on . . . . timingiin! Tuo laulu alkaa jo löytämään itseään kuitenkin muutoin. :) Lisää matskua vaan, veliseni! Rokrok, - Tony - Ei keikkailu oikeesti oo niin vakavaa. Ei tehdä kivistä tiedettä. Ehkä mokaat, ehkä et. So not. Tsänssit on kuitenki fifti-sixti. ;) |
Kai tiedät mikä mulle tuli tuosta introsta mieleen ihan ensimmäisenä? FREDERIK! :D Heti kun pääsin yli Frederikistä, eli siinä vaiheessa kun laulut alkoivat, niin pystyin keskittymään itse biisiin. Kuten sanoit - miksaus on huono. Laulu on auttomattomasti liian pinnassa - ei meinaan kuule oikeastaan muuta kuin laulut. ....ja sitten kun laulut vielä auttamatta hieman hakevat itseään. :D Hei, mutta periaatteessa ihan magia tsibale! Lisää tarkkuutta vielä vaan lauluun - varsinkin tuohon . . . . no, mikä se termi on . . . . timingiin! Tuo laulu alkaa jo löytämään itseään kuitenkin muutoin. :) Lisää matskua vaan, veliseni! Rokrok, - Tony - hehee, en kyllä ois arvannu että frederik tulis mieleen jollain tuosta. joo se laulu on liian isolla ja kitarat pienellä, ja mokasin laulun timingin päin persettä monessa kohtaa. teki tosi tiukkaa yleensä laulaa mitään ku vasta 3 päivää laulanu reeneissä ja kurkku kipeänä. mutta kiitos rakentavasta kritiikistä "Siitä puhe mistä puhutaan" |