New age ajattelu maailmasta kertova biisi. Biisin olen säveltänyt minä ja ei mitään hajua miten vitussa kekkasin koko biisin. Ideana oli kehittää eeppinen SEKÄ tanssi biisi ETTÄ ROCKI biis samaan pakettiin. En tiedä onnistuinko siinä, mutta itse dikkasin biisistä, tosin olen kuunellut tän ihan puhki, mutta nyt on TEIDÄN VUOROOO!!! Hokasin just äske että vittu kirjoitan päin vittua. :D Kuunnelkaa toi biisi NONIIIN! Tästä täysin käsittämättömästä vuodatuksesta huolimatta kuuntelin biisin. Jostain syystä minua nauratti tämä ihan hillittömästi. En tiedä onko se taiteilijan tarkoitus, mutta eihän iloa ole maailmassa koskaan liikaa, joten ei kai se haittaakaan. Ihmeellinen sekasotku. Alun suhinat ja kirkonkellot kuulostivat ambientiin seonneelta Black Sabbathilta, varsinainen biisikin kuulosti hälyyttävän tutulta, mutta en osannut sitä mihinkään yksittäiseen kohteeseen paikallistaa. Sehän on tunnetusti hyvän kappaleen merkki, että kuulostaa tutulta vaikkei olisikaan. Aika hyvä tämä on, vaikka jotenkin tuosta aloitusviestin outoudesta lukemattomine kielioppivirheineen ja myös itse musiikista tuli tunne, että kusetetaanko tässä nyt kuulijaa jotenkin. "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |