Tämän bändin/artistin (?) biisit ovat melodioiltaan ja rakeenteeltaan kyllä aika mainioita, valmiita niinkos. Musiikin toteutus on sitten toinen juttu, melkoisen anarkistista ja kaoottista meininkiä. Mutta mutta. Olen aika viehättynyt, sillä massasta tämä erottuu. En usko että tämmöinen jättää porukkaa kylmäksi; joko inhoavat tai diggaavat. Ei todellakaan mitä taskulaskin kourassa tehtyä radiopoppia, vaikka biisit melodista poppia ovatkin. Onko tämä bändi vai yhden miehen projekti? "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
Ei ihan, mutta lähellä sitä. Silloin tällöin lead kitaristi auttaa biisien teossa, mutta muuten aika paljon hoidan musiikki asiat ihan itse. Monilla on omia menoja suin muuta,eikä sitä aina kehtaa pakottaakkaan "TEHKÄÄ NOIN JA NOIN"... :) Tykkään väsätä biisejä päivittäin, vaikka joillakin biiseillä en tee mitään ihan senkin takia, koska ne eivät passaa meidän pändin linjaan. Mutta sen sijaan tarjoan biisejäni joillekkin toisille bändeille jotka voi sitten väsätä omia juttuja siitä. Mutta siis tämänki biisin (son of simon belmont) ansiosta nostan hattua vain meidän kitaristille "Mikael Nevalalle, sillä hän on tehnyt tämän biisin. Minä tein sanat ja pistin extraksi syntikat ja lisäsin biisiin pari ihme kohtaa (esim se nopea kohta ja soolot). Minulla ja Mikaelilla kemia pelaa tosi hyvin. Ei tarvitse selittää eikä mitään höpöttää niin heti homma toimii ja biisi kuulostaa minun maakuni hyvältä. Välillä muilla jäsenillä menee hakuseksi, mitä minä oikein höpötän ja pälpätän esim. Meidän rumpali otti aika läpällä koko barbarus biisin, mutta ajan myötä sekin dikkasi siitä. Mun biisit vaatii vähän aikaa ja paljon kuuntelua... Varsinki ku täällä Oulussa on tosi paljon näitä punk bändi harrastelijoita ja paljon punk bändejä tai "hippi" bändejä joilla on niitä omia faneja ja sittenku paikalle astuu me, niin ihmiset on sitten "mitä helevettiä". Toivotaan jatkossa ihmiset tajuaisi ottaa meidät pikkasen tosissaa. :D hahahahaha vittu! |