Aihe: Grazy Mama & the Sidekicks : Auto, ratikka ja helvetin pitkä matka (Rock/Pop)
1
Demostudio
27.05.2007 17:28:59
Bändin nimi: Grazy Mama & the Sidekicks
Kappaleen nimi: Auto, ratikka ja helvetin pitkä matka

Genre: Rock/Pop

URL: http://koti.mbnet.fi/rikuke/varasto/Grazymama_studio.mp3 (Mp3)

Toistaiseksi tuorein Raahen bändin kanssa äänitetty biisi. Kommentteja otetaan mielellään vastaan.

Äänitys tapahtui Vantaalla RedFive- studiolla viime syyskuussa. Tätä ei ole aiemmin laitettu jakoon tietyistä syistä;)

Kommentoikaa, kiitos!

Homma rullaa eteenpäin edelleen, ei kiireellä, mutta varmasti.
Mika Antero
27.05.2007 19:38:33
Kukaan tuskin yllättyy siitä, että toimii taas komeasti. On niingo ihan oikeeta rock'n'rollia, yksinkertaista ja selkeää. Harva tuntuu nykyisin ymmärtävän, että rockbiisiin ei kannata tunkea kaikkea mahdollista hilavitkutinta, härpäkettä ja sinfoniaorkesteria; karu meininki toimii paremmin, kuten tässä näkyy. Tai kuuluu.

Minen tosin ymmärrä tuota Grazy Maman hinkua sotkea englannin- ja suomenkielisiä tekstejä keskenään.
"Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla." Melkore
slowdive
28.05.2007 12:27:00
Minen tosin ymmärrä tuota Grazy Maman hinkua sotkea englannin- ja suomenkielisiä tekstejä keskenään.

Ja minä en ymmärrä miksi crazy pitää kirjoittaa G:llä? Jotakuinkin joka toinen suomalainen niin tuntuu tekevän, tarkoitus on vaan jäänyt mulle epäselväksi.. :o
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Mika Antero
28.05.2007 12:49:27
Ja minä en ymmärrä miksi crazy pitää kirjoittaa G:llä? Jotakuinkin joka toinen suomalainen niin tuntuu tekevän, tarkoitus on vaan jäänyt mulle epäselväksi.. :o

Eiköhän tossa oo se kuuluisa Hurriganes-efekti, eli "enemmän Teksasii".
"Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla." Melkore
Jaffe
28.05.2007 21:17:46
Tää oli kyllä ehdottomasti parasta mitä oon teiltä kuullu, tarttuva kertsi. Hyvä biisi!
bändiSpirit pitää olla kohdallaan! Eihän siitä voi muuten tulla mitään?- juu ei tullu!
Kassu
31.05.2007 22:45:46
Hiton kova ralli!
Illusia
01.06.2007 10:47:00

Yhdyn viisaan setä-Kenkkusen palautteeseen muilta osin, paitsi mun mielestä tää kielten sotkeminen jotenkin pervolla tavalla toimii ku tauti! =D

Muistan tän biisin kun olitte vetämässä Operaatio:livessä YO-talolla Tampereella! Toimi hienosti livenä pelkällä kitaralla ja laulullakin.

Kyl täs teidän musassa vaan niin jotain sydämestä kumpuavaa rokkia on, et ei voi jäädä fiiliksettä!
tatta
04.06.2007 18:06:43 (muokattu 04.06.2007 18:08:17)

----------------------------------------------------------------------

G- sulla on housussas! :)

Totta kai...... tai siis Tatta kai sen on G:llä....... Koska se on !!!!!Nimi!!!!!! Ei mikään sanan varsiNaisessa merkityksessä hullu, vaan ihan oma itsensä!!!! :) -NI!

Ja edelliselle kommentoijalle tiedoksi, että osa biisien Suomi/ Englanti kuvioista on juuri siksi, että jotkut maailmassa vastustaa edelleen väistämätöntä globalisaatiota, minkä takia mäkin olen uhanalainen!!!! :)

Kymmenen pistettä pilkkuvirheen löytäjälle :)

Saa lunastaa Martsarin observatoriosta.........Love you :) !!!!!!
Sex, Love & Rock`n roll!

Most of the time I cant understand the world, but often I find myself without understandment of the world.................. thats the reason why!!!!! :)
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not, ja jos ihmettelet avatarta, niin googlen kuvahaku todellakin antoi tämän kuvan minun nimelläni... (hmm... en muista otos vaiheesta juurikaan paljoa, taisi olla festari pilaa...) :)
tatta
17.06.2007 14:16:55

Hiton kova ralli!
--------------------------

Missäs se Kassu herra muuten, muuten luurailee :)
Kiva kun kävit kuuntelemassa :)
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not! - muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa...
JCM
17.06.2007 18:56:16 (muokattu 17.06.2007 18:56:46)

Kassu on Tokoinrannassa dokaamassa;)

Mutta esim. Kenkkuselle kiitoksia.. ja maininta vielä Maman puolesta, että ei kai hän itsellensä mitään mahda, vaan kirjoittaa mitä mieli käskee kirjoittaa ja jos sattuu olemaan englantia ja suomea sekaisin niin sitten on;)

Mama on hullu, oikeasti, tiedostakaa se.. se ei välttämättä kuulu biiseistä läpi, mutta on niin totta kuin totta olla voi.. tai tatta:)
JCM
17.06.2007 18:59:29 (muokattu 17.06.2007 18:59:57)

Yhdyn viisaan setä-Kenkkusen palautteeseen muilta osin, paitsi mun mielestä tää kielten sotkeminen jotenkin pervolla tavalla toimii ku tauti! =D

Heh, jäävi olen puhumaan.. mutta olen samaa mieltä;) ..alunperin olen ihastunut nimenomaan Maman tapaan tehdä tekstejään, ja tekstien sisältöön. Oli sitten kieli mikä hyvänsä!

Muistan tän biisin kun olitte vetämässä Operaatio:livessä YO-talolla Tampereella! Toimi hienosti livenä pelkällä kitaralla ja laulullakin.

Kyl täs teidän musassa vaan niin jotain sydämestä kumpuavaa rokkia on, et ei voi jäädä fiiliksettä!

Kiitoksia tästä kommentista todella paljon, perjantaina viimeksi kärsin rytmihäiriöistä kun oli torstaina niin pirun hyvät treenit. Se sydämestä tulee, se sydämestä lähtee;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt