Aihe: eskopoika : February (Muut)
1
Demostudio
29.08.2007 09:32:09
Bändin nimi: eskopoika
Kappaleen nimi: February

Genre: Muut

URL: http://www.mikseri.net/artists/?id=61021 (Mp3)

Heitetäämpä leijonan kitaan vielä toinenkin instrumentaali. Helmikuulta.Tallustelin ulkona helmikuussa ja huomasin että koivujen oksissa oli ihan kuin pieniä helmiä, kun aurinko osui niihin.Tämmönen alko soida päässä ja pakkohan se oli mukutella biisiksi. Piano ja syntikka vaan, mitä sitä hyvää biisiä kitaroilla pilaamaan
Luomala
29.08.2007 09:45:30 (muokattu 29.08.2007 09:51:03)
Taidanpa kuitenkin nyt jättää vähäks aikaa nämä pianojutut. Tuntuu jotenkin vähän väkinäiseltä tämä. En tiijjä kuulostaako myös. Ite on sokea näille omille biiseille. taikka kuuro pikemminkin.
Muuten korjausta äskeiseen. Onhan tässä tietysti oikee basso.
mahan
29.08.2007 13:47:04

Oukkidoukki!

Ihan uutta Eskoa, pienellä sliippauksella se intro on tosi hieno, siinä on sitä positiivisuutta, molleja vältellen. Sit siihen vois pujottaa paikkapaikon hiukan akustista joukkoon, se kans antaa sellaista pirteestä nostetta. Urut siellä taustalla, ehkä liiankin taustalla, vois kokeilla vaihtaa stringseihin. JA rummut on EZ, sille ei paljoo maha, täs pitäis olla paksu virveli hännällä, mun mielestä.

En tykännyt soolosta, siitä soundista ei erotu ote/kielivaihdot, kuulostaa syntikkamaiselta. On sul paremmatkin siellä jossain jemmassa, kunnon paksuu hevarisoundii.:)

muuten hyvä meininki, se tyttönen vielä lauleskelemaan niin vot!

t. mahan
Luomala
29.08.2007 14:52:48
No kun tää on syntikalla silpastu koko homma, nii no, toinen piano on oikee ja basso.
Kaikki muut on syntikkasoundeja. Ei sitä tiedä jos joskus vielä täänkin korjais paremmaks, ehkä jopa. Ehkä ei. Oikeeta pianoo en kyllä enää viitti. On perhana niin paska mikitettävä. Se olis raahattava studioon, enkä jaksa. Eikä mulla oo omaa pianoakaan, enkä osta. Vieras soitin meikäpojalle.

Nyt olis kyllä helkkarin hyvä pianoplugari, toisaalta.
Luomala
29.08.2007 14:55:05
Muuten noi rummut on tässä kyllä groove agent. Niistä oon jo luopunu. Huono plugari.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt