Joo, jostain syystä ei suoraan aukee toi linkki, mut biisi taas on tällä hetkellä yks demostudio favoriittejä. Voi olla et mä oon vanha hipinrähjä ja siks tämmönen biisi kolahtaa näin ekaks mulle enemmän kun noi muut, jotka siis on laadullisesti kuitenkin ihan samalla viivalla kun Euroopan isoja festareita kiertävät Amerikan bändit. Tai ainakin melkein. Mun assosiaatiot biiseistä on yleensä sellasia et tyypit kuittaa niinko et ookko tosissas, missä sä kuulet tossa biisissä viiteitä siihen tai tähän biisin, sekoilet. :) Mut, tästä biisitä ja varsinkin kitarajutusta tuli muistuma Royalsin Cream versiointiin, siis ei, ei oo sama vaan tuli vaan semonen "etiäis tuntuma", elekää hermostua, mie vaan mussutan omiani. :) "White collar conservatives, pointing their plastic fingers at me, hoping, that my kinds would die" Jimi Hendrix |
"White collar conservatives, pointing their plastic fingers at me, hoping, that my kinds would die" Jimi Hendrix |
Jumal'aut, meinas jäädä näin komee biisi huomaamatta. Laulu nyt on tuota ihmeellistä grungepaatosta, mutta biisi menee melkein 60-70-luvun jytään, tuli mieleen päivitetty Cream ja Free... No joo, komeesti laulaja kyllä "vetää" (vittu kun Idols aiheutti inflaation noin hienolle sanalle), vaikka siitä nää gurnget mieleen tuleekin. Tässä kun ois Rodgers tai Coverdale vokaaleissa, niin tekisin palvontaeleitä ja rupeaisin seuraamaan bändiä keikalta keikalle ja vaimo ottaisi avioeron. Ihan helvetin HYVÄ BIISI ja ihan helvetin KOMEAA SOITTOA. Ja muhkeaääninen laulaja, kaikesta huolimatta. Täysin valmis bändi. ...rusahteli särkyessään. |