Demostudio 04.05.2007 15:06:04 | |
---|
Bändin nimi: Eskopoika Kappaleen nimi: Tämä on tässä Genre: Rock/Pop URL: http://www.mikseri.net/artists/?id=61021/ (Mp3) Joskus on näin. Tai siis on ja on. Mitä sitä turhia, olut kumminkin maistuu.Elämä tuoksuu ja maisemat vaihtuu. |
0611 05.05.2007 19:00:15 | |
---|
Moro edelleenki hyvää uniikkia poppia. Kysyisin onko kitara osastossa strato ohuilla kielillä, ja joku puoliakustinen Gibsoni jolla leivot ton heleän kantele saundin? Cospel kuru Jaakko Löytyllä on vähän samallainen saundi maailma levyllä; nälkämaan lauluja. Mut Jaakolla on paksut kielet Gibsonissa. Ronne Kaavat kankeiden kahlitsee ihmisyyden... |
Luomala 05.05.2007 20:15:03 | |
---|
Eikäku siinä on oikein mikitetty ja soitettu akustikitara tuplattuna ja epiphonen lespa nolla ysin satsilla. Oikein mikitetty tarkottaa tässä tapauksessa kahta overimikkiä, Siis rumpujen overeita. Toinen ottaa alaviistosta reiän etupuolelta heleät saundit ja toinen yläviistosta reiän takaa paksumman kopan saundin ja EI plekulla vaan sormilla. Mikit noukkii ikävästi plekun nakutuksen jota ei saa sitten pois eekuulla. Sähkis on soitettu V- amp pro:lla, samoin basso. Soitan , sävellän ja sanotan itse paitsi rummut paukuttaa Matti. Ja strato yäk, Gipson jees! |
Luomala 05.05.2007 20:22:40 | |
---|
Sitäpaitsi. Isosisko (siis se kantele sisko) leipo minut kantelesoundiin ja minusta se on niin hyvä etten taida vaihtaa. (turun sinappikin on hyvä)Tämä isosisko on muuten maailman parhain ihminen, siis ilman epäilyksiä ja ihmettelyjä! Teen siitä vielä laulun, ja hyvän!! |
Luomala 12.08.2007 23:36:17 | |
---|
Arvelin tässä vaan, että mitä se kenkkunen korjais tästä? Entäpä mahan? Kun tuntuu että ei oo vielä hyvä, mutta en keksi että mitä korjais. Niin no, laulu uusiks kuitennii. |
mahan 13.08.2007 00:14:40 | |
---|
Jepsista Eskoboy! Tää biisi on mennyt meikältä ohi, Kyllä näitä sun biisejä on edelleen vaikeeta mennä sahaamaan, ne kun on tehty miunkin maun mukkaan. Stemmat ja kaikki. Tunnelmaa riittää ja hienoa soitantaa, Laulu vie ehkä pikkuisen liikaa tilaa äänikuvasta, kaikua vois ehkä vähentää ja keskialuetta leikata hieman, ihan niinku kokeeks vaan. Palaillaan... t. Mahan |
Mika Antero 25.08.2007 23:04:59 | |
---|
Tässä on kyllä ainesta semmoiseen Kuustonen-Kela-Kettunen -ameriikanrokkiin/-iskelmään. Melodia on tosi hyvä, Biitlesikin kuuluu läpi mielestäni. Myös soitto soljuu rennon letkeästi ja suorastaan ihastuttavasti. Se on tuo laulu mikä meiksille mättää, se on kertakaikkiaan liian amatöörimäistä. Menee varmaan ihan nuotilleen ja kaikkee, mutta lauluääni ei toimi. Tuntuu tosi pahalta sanoa näin, mutta kun itse olen ihan saatanan huono laulaja, niin on helppo arvostella... Toisaalta tämmöinen hieman naivistinen ote saattaa kuulua tämmöiseen singer-songwriter -kamaan, mutta aatteles jos vaikka Kuustonen tai Kettunen laulaisi tämän. Vähän kuulostaisi toiselta, materiaali kun on hyvää. Toisaalta aika onneton ulisija se Kelan Anssikin on, ja silti on tehnyt pari helvetin hyvää levyä. ...rusahteli särkyessään. |
Luomala 25.08.2007 23:27:13 | |
---|
Kiitos kenkkunen! Meikä kyllä tietää tuon "laulu"ongelman. Sanalla sanoen: HUONO, Mutta kun ei oo ollu laulajaa saatavilla ja piisit piti muka tehhä ,niin otin vetäsin itse. (nimenommaan ensin otin ja sitte vetäsin).. Ei vainenkaan, enhän mie nyt ... Siis koulussahan miun laulunumero oli viitonen, että siihen malliin. oon myös sitä mieltä, että oikeen laulajan vetäsemänä nää olis HYVIÄ. Tuo vetäminen kyllä keljuttaa meikäläistäkii, olisko tempasu parempi?? |