Aihe: eskopoika : Mä oon down (Rock/Pop)
1
Demostudio
20.08.2007 10:35:47
Bändin nimi: eskopoika
Kappaleen nimi: Mä oon down

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.mikseri.net/artists/?id=61021 (Mp3)

Tämmösen heitin ihan vit.. siis keljuillakseni.Umpikiero savolainen kun olen...Siis kyyllä! Savolaisia ON olemassa ihan oikeesti! Tosin ei tämän ikästä ehkä pitäs päästää syntikoilla leikkimään. Kuunelkaa ja kommentoikaa nyt kuitennii
Luomala
20.08.2007 10:37:23
Siis miehän oon ETELÄ savolainen. Ne on tietysti vähä parempoo porukkoo.
mahan
20.08.2007 14:23:19

Oukiidoukki Eskoboy!

Nyt ramppaat ittes suohon, Eskoboy! Tällainen meno ja duurivoittoinen soinnutus vie kyllä uskottavuuden sanoituksesta. Ja vielä kitaroiden iloinen stemmasoitanta päälle niin kyllä biisin nimi pitäis olla : I`M FINE! Ihan yees biisi muuten, kyllä syntikallakin lähtee, se huilijuttu siin alussa , ja tais olla lopussakin on aikas loppuun kulutettu soundi, paitsi jos esim. sanoituksessa tuetaan ilopisen huilun soitantaa.

Eli sanoitus uusiks niin syntyy uusi hyvä biisi!
(PS. palasin juuri Latviasta ja kohta käynnistelen omaa studiota)

t. Mahan
Luomala
20.08.2007 14:49:40
No enhän mää nyt oikeesti tämmöstä, vanha mies. Sanotuksenkin murjasin viiteen minuuttiin suurinpiirtein. Enkä kyllä kovin pitkään liipannu kappalettakaan. Eiköhän tää jää tähän tämmöne. Arvelin että jos joku haukkus enemmänkin, niin sitte olis vara parantaa.
Sitäpaitsi on ollu vähän jumissa tuo laulujen teko, niin tämmöne hilipanpippan lurittelu vähän aukasee hartioita.
Mika Antero
20.08.2007 20:45:51
Vai savolainen. Sittenhän tää on ihan pas... Eiku, minkäs sitä kukaan syntyperälleen voi.

Meiksi diggaa, todella yllättävä veto eskopojalta. Mutta hyvin toimii, tätä ois kiva tanssia. Paitsi että enhän minä tanssi, ainakaan alle 2,5 promillen.

Vitsi tai ei, mutta tämä on minusta toimivinta kamaa mitä tästä pajasta olen kuunnellut.
...rusahteli särkyessään.
Luomala
20.08.2007 23:24:41
Nythän on niin, että isä oli täys torvi, äeiti oli vanha harppu ja isovelikii semmone luuviulu, nii meikäläisestä tuli väkisinkin kitaristi. Onneks ei pasisti. Kyllä savolaisuus riittää.Tosin jotkut pasistit on kuulemma ihan terveitä, jätkät kerto. Savolaiset ei niinkää. Mie kyllä.
Luomala
20.08.2007 23:56:36
TUo äskeinen oli kyllä niin vanha vitsi että hävettää ihan.
Pitäskö heretä tuommosia kirjottemasta? Soittelis vaan että hilipatipippan tilulilulei.
Tahikka vähä siihen malliin.
mahan
22.08.2007 02:40:42

Niin juu että hahhahhahhaaaa!
Eipä mollata biisejä niiden syntyperästä johtuen, siitähän syntyy rasismi!
Hyvää musaa taas tarjolla!
t. mahan
Luomala
22.08.2007 09:34:25 (muokattu 25.08.2007 17:53:54)
Kerran muuten yks kaveri väitti niinku kenkkunen ettei selvinpäin tanssi."enkä helevetti ainakaa sitä preikdänssii humalassakaan".Vaan kun heitettiin kauhallinen jäähilettä kapakassa paidankauluksesta niskaan, nii kyllä meni preikdänssitkin hienosti. Ja se kappale oli vielä tango. Mitä tästä opimme?
Minä ainakin opin pikajuoksun.
kyllä musiikki on sitten hieno asia!
Luomala
25.08.2007 17:55:39
Väheksymättä siis yhtään pikajuoksuakaan
Luomala
25.08.2007 23:32:15
Iliman pikajuoksuu olisin ehkä vielä rumempi, jos mahollista.
(Ei mahollista, emännän mielpide)
Gardiner
30.08.2007 15:35:57

Alussa ja lopussa soiva synajuttu toi mullen mieleen Peter Gabrielin Sledgehammerin.
Täähä on vallan mainio floorfilleri Bingosalin iltadiskoon.
Tarinahan on tietysti niin et vastuu siirtyy kuulijalle vaik emmä tiskatessa niitä sanoja oikeen kuullu mitä jotainko mopedin kaasuvaijeri tenkuaa ja pipo valuu silmille ku tullaan mutkaan,pitää kuunnella uuvestaan niinku teletapeissa ikään.
Hyvin kulukoo miusta komppi, se myötäellöö säestystä kohillee . :)
"White collar conservatives, pointing their plastic fingers at me, hoping, that my kinds would die" Jimi Hendrix
Luomala
31.08.2007 20:06:16
Kiitos, oi kiitos Gardiner. Ja muutkin kaikki kommenteista. Jos tästä kerta joku pitää, niin sehän todistaa vain sen että ei sitä aina tarvii tosissaan puristella biisejä
Lonkalta heitin, varsinkin sanotuksen "laulusta nyt puhumattakaan.
En kuitenkaan soittanu tahallaan pieleen, muuten vaan irrottelin huvikseni.

En nyt kuitenkaan ehkä tämmöstä enemmälti ruppee.
Luomala
01.09.2007 18:22:34 (muokattu 01.09.2007 18:24:38)
http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1&parameter=289373

Haaa! Nytpäs meikäkin ossaa laittaa suoran linkin kappaleeseen. Tosin ite en osannu, minua neuvottiin. Tosin liekö menny oikein.

Eipäs perhana auennu, latas ja latas vaan. Kertokaa nyt mikä tässä mättää?
jazz123
02.09.2007 17:34:00

Ihme sössöttäjä. t:spiritraiser
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt