Aihe: queue : Leopold (Rock/Pop)
1
Demostudio
10.09.2007 23:03:46
Bändin nimi: queue
Kappaleen nimi: Leopold

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=292923&type=dl (Mp3)

Uutta materiaalia. Laittakaapas kommenttia.
Anydoll
11.09.2007 11:15:50

Hei joo! Hyvä BIISI. On. Heti ekalla kerralla ja myös tokalla. En ole kolmatta kokeillut. Oh jes. Soundeista en sano mitään. En. Kuuntelen kotona kuulokkeilla ja uppoudun. Sitten sanon. Hienoa musaa. Toivottavasti taas iskeydytään joskus samaan keikkakulissiin haistelemaan elämystä. Terkkuja.

M / Anydoll
Gardiner
13.09.2007 21:13:59

Siis tämähän olikin oikein hyvä BIISI.
Laulu toimi just niinku pitääki, se on monesti se heikoin lenkki, mut ei tässä.
Soitto kuulosti komeelta mut äänitysteknisesti ei kuulostanu olevan viimesimpiä vipuvillityksiä ja gyroskompuroita kehissä. Vaan tärkein,eli instrumenteista tuleva soitto kuulosti hyvältä. Minä luulen kovasti että pitää tutustua noihin muihinkin biiseihin ihan ajan kanssa.
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Aqualung
18.09.2007 19:33:22
Kiitoksia oikein kovasti kommenteista. Vielä saa kuitenkin laittaa lisää, jos siltä tuntuu.
Mika Antero
18.09.2007 19:37:45
Country songin olen kehunut jo aiemmin, oikein hyvä on tämäkin. Biisi on jo hyväksi mainittu, joten kerron pitäväni laulajasta kovasti.
...rusahteli särkyessään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt