Aihe: Ringtail : I Miss Those Days (Rock/Pop)
1
Demostudio
16.07.2007 21:48:25
Bändin nimi: Ringtail
Kappaleen nimi: I Miss Those Days

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1&parameter=283180 (Mp3)

Tämmöinen herkkä balladi huiluintrolla.
mahan
17.07.2007 01:14:22

Vai että huilutrolla :)

Kyllä olis mukavaa jos teidän pulju pääsis oikein studioon tekemään töitä. Hieno piisi, kyllähän ton tahdissa nojailee varhaiseen aamuun asti mielellään. Ehkä kuitenkin hiukan liian pitkä nykyisellään. Kivat soinnutukset, ja sovitus ja mikä minua ihastutti kertakaikkisesti on laulu ja solistin aivan upea ääni ihanalla persoonallisella vibralla.

Nyt vaan hätäseen varaamaan aika jonnekin studioon väsämääm kunnon demo, teillä on selkeesti potentiaalia vaikka mihin.

Lykka till!

t. mahan
Primus Donut
18.07.2007 11:11:58

En nyt varsinaisesti siihen huiluun hullaantunut, mutta muutenhan biisi toimii kyllä. Laulajan äänestä diggasin erityisesti, ja skebapuoli toimii, kuin myös säv./sov.-osasto. Soundillisesti rummut oli vähän kolhot, mutta plussan puolella mennään.
Markus Y
22.07.2007 21:53:48

Kiitokset kommenteista!
KillingMachine
23.07.2007 23:36:46
Ei pahalla, mutta rupesin nauramaan tuota huiluintroa kuunnellessa. Jos se olis jatkunu vielä pitempään olisin räjähtänyt holtittomasti. Mutta kuitenkin, itse biisi jää sinne keskitason maastoon. Tätä Demostudiota selatessa kuitenkin jätän huomioimatta aina kaikki jonka perään on laitettu tyylilajiksi Metalli. Sen takia on hyvä, että on vielä jotakin tän tyylistä kevyttä rockia. Se on aina ekstraa.
The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay
Mika Antero
28.07.2007 22:22:34
Minua ei huiluintro naurattanut, koska olen sentimentaalisuuteen taipuvainen vanha hämy. Pidin siitä. Valitettavasti biisi oli laulumelodialtaan ja kitarasoololtaan turhan lälly. Kaunis kylläkin, mutta kun nyt aiemmin tänään kuuntelemani biisin jälkeen odotin progea, niin tämmöinen hempeily veti taas maton jalkojen alta...

No, tuli tylyä kommenttia, mutta bändiltä puuttuu linja. Voi tietysti kysyä, että pitääkö mitään linjaa ollakaan, monipuolisuushan on hyve. Kuuntelija menee kyllä sekaisin, kun aina tulee ihan erilaista kamaa aiempaan verrattuna. Mutta silti olen sitä mieltä, että tämä on pitkään aikaan yksi miellyttävimmistä rokkibändeistä demostudiossa. Sister Morphine on 70-lukulaisella (jopa)retroilullaan aiheuttanut yhtä lämpimiä fiiliksiä kuin Ringtail. Morphine on tietty jo ihan valmis bändi, Ringtail selkeästi aloittelija. Mutta joka tapauksessa just oikealla meiningillä tässä mennään, vapaasti ja elävästi.

Enää en ylläty, vaikka kuulisin bändiltä mitä, kun nyt on kuultu räminäblues, proge-eepos ja lällyballadi...
We gonna go walkin' through the park every day.
Markus Y
10.09.2007 00:05:52

Täältä löytyy live-veto: http://www.youtube.com/watch?v=U5iKMXY0lK0
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt