Aihe: Deadlight : Touch of pure (Metalli) 1 | |
---|---|
![]() 18.08.2007 11:44:54 | |
Bändin nimi: Deadlight Kappaleen nimi: Touch of pure Genre: Metalli URL: http://www.deadlight.org/01-AudioTrack%2001.mp3 (Mp3) Progressiivisesti sävytettyä melodista metallia pääasiallisesti cleaneilla vokaaleilla. Ei pelkkää kaahausta ja mättöä, joten myös muita kuin metallin ystäviä suositellaan tsekkaamaan ja antamaan palautetta. Uuden "Melucine" -EP:n avausraita. Kommentteja otetaan vastaan niin musiikillisesta, soitannollisista kuin tuotannollisistakin näkökulmista. nimim. "Kaikki palaute on ilomme" osoite kotisivuille: www.deadlight.org | |
![]() 23.08.2007 07:24:25 | |
Ei tämä kai nyt sellaista ole, ettei mielipiteitä herättäisi? Arvioita kaivataan! :) ...Musiikki on hanurista. | |
![]() 24.08.2007 11:05:55 | |
Kumma kun kukaan ei tätä kommentoinut.. En ole täällä ihmeemmin koskaan mitään kirjoitellut(etsinyt vaan lähinnä jäseniä bändiini :), mutta tähän on oli pakko jotain kirjoittaa: Aivan loistavaa matskua. Tosin aluksi olin hiukan hämilläni - en tiennyt bändistä mitään - koska ensifiilis kun biisi alkoi soimaan oli 'jaha charon linjaa yms', mutta kun laulut tulivat peliin niin heti tulikin mieliyhtymät Anathemaan, ja sit kun mukaan tuli raskaampaa laulua tajusin ettei tässä ihan lovemetal linjoilla ollakaan :D Vanhana Anathema/Opeth fanina tää kolahti ihan täysillä Kuuntelin biisin eilen varmaan 5 kertaa putkeen - biisin äänimaisema on todella ilmava ja tunnelmallinen. Laulajan ääni toimii erittäin hyvin, tosin ehkä vähän enemmän tuskaista tulkintaa niin päästäisiin lähes täydellisyyteen. Mieleen tuli myös että ehkä myös enemmän tuplauksia/stemmalauluja olisi voinut käyttää, mutta toimi kyllä ihan noinkin. Mun korvaan soundit ja soitto oli juuri kohdillaan, en mitään pahaa sanottavaa keksi. Tämä bändi menee kyllä suomibändi suosikkeihin -Tulkaa Helsinkiin keikalle niin tulen kyllä katsoon. Levy lähtee tilaukseen kyl. | |
![]() 24.08.2007 17:16:50 | |
Kumma kun kukaan ei tätä kommentoinut.. En ole täällä ihmeemmin koskaan mitään kirjoitellut(etsinyt vaan lähinnä jäseniä bändiini :), mutta tähän on oli pakko jotain kirjoittaa: Aivan loistavaa matskua. Tosin aluksi olin hiukan hämilläni - en tiennyt bändistä mitään - koska ensifiilis kun biisi alkoi soimaan oli 'jaha charon linjaa yms', mutta kun laulut tulivat peliin niin heti tulikin mieliyhtymät Anathemaan, ja sit kun mukaan tuli raskaampaa laulua tajusin ettei tässä ihan lovemetal linjoilla ollakaan :D Vanhana Anathema/Opeth fanina tää kolahti ihan täysillä Kuuntelin biisin eilen varmaan 5 kertaa putkeen - biisin äänimaisema on todella ilmava ja tunnelmallinen. Laulajan ääni toimii erittäin hyvin, tosin ehkä vähän enemmän tuskaista tulkintaa niin päästäisiin lähes täydellisyyteen. Mieleen tuli myös että ehkä myös enemmän tuplauksia/stemmalauluja olisi voinut käyttää, mutta toimi kyllä ihan noinkin. Mun korvaan soundit ja soitto oli juuri kohdillaan, en mitään pahaa sanottavaa keksi. Tämä bändi menee kyllä suomibändi suosikkeihin -Tulkaa Helsinkiin keikalle niin tulen kyllä katsoon. Levy lähtee tilaukseen kyl. Aivan upea homma, että diggailit! :) Kovasti olisi tässä tarkoitus tuota livetoimintaa pyrkiä lisäämään ja Hesaankin olisi kova hinku päästä. Suositteleppa jotain meille sopivaa keikkapaikkaa sieltä suunnalta, josta kannataisi asiaa tiedustella. Laitappa mailia merch@deadlight.org ja sovitaan tuosta levytilauksesta tarkemmin, jos olet vielä kiinnostunut oman EP:n hankkimaan. ...Musiikki on hanurista. | |
![]() 04.09.2007 13:44:39 | |
Lisää kommentteja? ...Musiikki on hanurista. | |
![]() 05.09.2007 09:44:10 | |
Tilasin ja olen tyytyväinen. Hyvin toimii. tänk juu :) | |
![]() 27.10.2007 20:26:01 | |
Hyvän kuulonen biisihän toi on... Raskaista lauluista olisin toivonut vielä vähän raskaampaa eli jotain murinaa esim. tyylliin opeth silloin olisi ollut enemmän minun makuun ;D ja olisi kyllä varmasti lähtenyt levykin tilaukseen. \,,/ | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)