Aihe: Jaz : En voi odottaa (Rock/Pop)
1
Demostudio
15.12.2007 21:24:52
Bändin nimi: Jaz
Kappaleen nimi: En voi odottaa

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.telemail.fi/jarkko.svensk/Musiikkia/EnVoiOdottaa.mp3 (Mp3)

Itse olen kaiken tehnyt. Kuuntele ja ihastu! Rakentavaa palautetta on tietenkin aina kiva saada.
Jaz
25.12.2007 20:24:37

Saa kuunnella / Kommentoida
Mitään en oo ottanu.. enkä mitään ottanu..
Jaz(z)ia
0611
26.12.2007 16:19:52
Not Found Likki ei toimi.
Kaavat kankeiden kahlitsee ihmisyyden...
Jaz
26.12.2007 16:39:52 (muokattu 01.01.2008 20:40:37)

No ilmankos ei tule kommentteja ;)
Jaz(z)ia
Jaz
10.01.2008 20:42:57

linkki toimii
Jaz(z)ia
0611
11.01.2008 16:01:15
Linkki toimii, muuta en voi odotta näin kauan. lataaminen kestää valovuosia. Odotetaan, odotetaan. Pitkä odottaminen tuo huonon ennakko asenteen... 60% tässä vaiheessa, odotetaan, odotetaan. Oletko ladannut sinfonia orkesterin, vai mikä maksaa? 90% en enään voi vetää puihin.
Tässä on sellainen Eskopoika tatsi, hiukan säätöä stemma lauluihin, ja laulajalle hivenen jotain ainetta nostamaan itseluottamusta. Mut ei paskempi, itseluottamusta, ja parempi äänitys paja, niin tästä sais ihan kelpo kamaa. Ja lopuksi karvanverran omataikeisuutta lyriikkaan, niin että se koskettaa, ja antaa laululle uskottavuutta. kiitos.

Ronalt bix
Kaavat kankeiden kahlitsee ihmisyyden...
Jaz
11.01.2008 18:09:17

Linkki toimii, muuta en voi odotta näin kauan. lataaminen kestää valovuosia. Odotetaan, odotetaan. Pitkä odottaminen tuo huonon ennakko asenteen... 60% tässä vaiheessa, odotetaan, odotetaan. Oletko ladannut sinfonia orkesterin, vai mikä maksaa? 90% en enään voi vetää puihin.
Tässä on sellainen Eskopoika tatsi, hiukan säätöä stemma lauluihin, ja laulajalle hivenen jotain ainetta nostamaan itseluottamusta. Mut ei paskempi, itseluottamusta, ja parempi äänitys paja, niin tästä sais ihan kelpo kamaa. Ja lopuksi karvanverran omataikeisuutta lyriikkaan, niin että se koskettaa, ja antaa laululle uskottavuutta. kiitos.

Ronalt bix

En oikein ymmärrä tuota alkuosaa kirjoituksestasi. Ennakkoasenne on jokaisen henkilökohtainen asia, eikä se voi vaikuttaa itse biisiin, josta tässä kuitenkin on kyse, eikö vaan? Tiedoston koko on 6,6 megatavua eikä siis järin suuri ja itselläni tuo latautuu 15 sekunnissa, onko se sitten pitkä vai lyhyt aika? Se on subjektiivista. Mp3-tiedoston koko riippuu pitkälti bitratesta, ei siitä onko mukana sinfoniaorkesteria vai pelkästään akustinen kitara. Sitten itse asiaan:

Tämä oli ensimmäinen kerta kun olen tehnyt suomalaiset sanoitukset, ja yleensäkin taisi olla vasta toinen biisi johon olen koskaan sanoja väsännyt. Mikrofonin ostin muutama viikko sitten ja olen yrittänyt opetella jotenkuten laulamaan, eli ei sitä itseluottamusta voi vielä kovin paljoa (ainakaan tällä lauluäänellä) olla ;)

Äänen hallinta ontuu sen verran, etten stemmoja tuon paremmaksi enää saa.

Joka tapauksessa: Kiitos rakentavasta palautteesta! Lisääkin saa toki antaa.
Jaz(z)ia
milkcow s calf
13.01.2008 17:44:05 (muokattu 13.01.2008 17:45:10)

Hmm... Alussa kitaroiden jeesusheleä saundi meinasi ahdistaa, mutta laulajan tultua mukaan kitaroiden ja laulun välille syntyi mukavasti vinksahtanut kontrasti.

Pienellä hiomisella toimisi ainakin minulle. Piti kuunnella toisenkin kerran.
Laulu saisi tosin olla makuuni hieman ryhdikkäämpää. Laulajalla olisi ihan tyyliin hyvästi sopiva äänensävy, mutta noista venytyksistä ja vouvvauksista pitäisi päästä eroon. Ilmeisesti on kuitenkin ihan vakavalla mielellä eikä kieli poskessa tehty tämä.

Jos lisää matskua tulee demostudioon, kuuntelen kyllä.
Mitä pienempi vika sitä isompi leka.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt