Demostudio 22.12.2007 01:07:51 | |
---|
Bändin nimi: Morrow Kappaleen nimi: HellRaiser & Forever Free Genre: Metalli URL: http://www.myspace.com/morrowband (Muu) Kaksi uunituoretta, reeniksellä nauhoitettua kipaletta promolevyä varten. Timanttia tällä ei haettu, vaan uuden(?) laulajan kera uusia biisejä. Comments?! |
Bobana 22.12.2007 19:46:52 | |
---|
Kyllä huomaa heti että on tekijä äijiä liikkeellä... Mutta... tehkää tolle Over Kill-bassolle jotain... Ei seitana se kyllä pilaa kaiken... Laittakaa se jätkä ruotuun. Sit on hyvä. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Mr. Morrow 24.12.2007 01:12:18 | |
---|
Lisää kommenttia, kiitos! Joulun kunniaksi! /,,/, Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy! |
Mr. Morrow 03.01.2008 14:48:40 | |
---|
Nostetaas ylös, jos joku vaikka innostuisi kommentoimaan.. Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy! |
trashjones 07.01.2008 17:04:09 (muokattu 07.01.2008 17:05:09) | |
---|
rölölölöö Oikeinkirjoitus ennen kaikkea. |
trashjones 07.01.2008 17:04:24 | |
---|
Minun mielestäni Hellraiser on hyvä biisi. Laulajan englannintaitoa saisi kehittää. /,,/ Oikeinkirjoitus ennen kaikkea. |
Mr. Morrow 29.01.2008 22:20:27 | |
---|
Pitäisköhän teidän nyt ihan oikeesti kommentoida näitä...? =) Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy! |
south_of_heaven 30.01.2008 23:00:49 | |
---|
Basso on liian päällä. Ei liian huonot soundit, mutta vähän tukkoset. Teidän laulaja on ihan osaava, mutta mun korvaan vähän tusinaääni. Muutenkaan biisit eivät tarjoa pahemmin mitään uutta. Mutta ei todellakaan huonoa musiikkia. Toi kansi on vähän sellanen, että sen takii vois joltain jäädä ostamatta. http://www.mikseri.net/artists/?id=62682 |
Scars80 31.01.2008 08:58:51 (muokattu 31.01.2008 23:17:30) | |
---|
Juu Hellraiser ihan menevä zibale. Mutta tuo basson saundi on aivan kamala :x Sille täytyy teidän tehä pikimmiten jotain niin sit alkaa kuulostaa hyvältä. Laulajalla ihan ok ääni mutta niinkun tuossa josanottiin ei mikään maata mullistava. Ihan jees musaa notta kyllähän tuota kuuntelee ennemmin kun selkäänsä ottaa ^^ Forever Free toi aika nopiasti mieleen Iron Maidenin. (taitaapi kuulua vähintään yhden jäsenen lemppareihin?) Tässä biisissä kyllä soundit paremmin kohillaan. Jotenkin kuulosti, että kertsissä tuli kiire laulaa. Meni melkeen jo räppäyksen puolelle. Ehkä tarvis vähän karsia lyriikoita? Muuten helvetin hyvä biisi. |
Mr. Morrow 02.02.2008 22:36:08 | |
---|
Kiitoksia, nyt oli rakentavia kommentteja! Näitä kaivataankin. Soundipuolen ongelmat ovatkin tiedossa. Levyn kansi on suitsait sukkelaan tehty - jälki sen mukaista... Lisää rakentavaa palautetta, niin otamme opiksemme!!!?!?! Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy! |
kid ego 03.02.2008 04:41:24 | |
---|
En yleensä kuuntele mitään mistä tekijä sanoo että "kuuntele kuuntele kuuntele kuuntele", ja niin meinasi käydä tällekin. Pistin kuitenkin soimaan. Ihan mukavan kuuloista matskua, ja kuten yllä jo mainittiin, Iron Maiden tulee mieleen. Tuli mieleen kans joku muu mitä en nyt saa päähäni. Meikä on niin 80's metal -jätkä että diggailen kun hommia tehdään niin kuin ennen vanhaan. Nyt väsyttää aika rankasti lähes vuorokauden valvomisen jälkeen enkä kykene arvostelemaan fiksummin. |