Aihe: Luminosity : Aida (Killing Innocence) (Metalli) 1 | |
---|---|
![]() 30.03.2008 17:52:27 | |
Bändin nimi: Luminosity Kappaleen nimi: Aida (Killing Innocence) Genre: Metalli URL: http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=325200 (Mp3) Melodista metallia parhailla kasarivaikutteilla. Näytebiisi uudesta demostamme. | |
![]() 02.04.2008 21:31:22 | |
Oli kyllä paskat saundit.... Siis totaali mössöä. Ite en olis laittanut noin keskenerästä piuhaa jakoon kun tosta ei todellakaan saa todellista kuvaa bändistä. Moni sanoo että aivan paska vaan noitten saundien takia vaikka olisitte kuinka hyviä soittajia. Tehkää kunnon demo ja tsekataan sitte. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. | |
![]() 03.04.2008 13:26:28 (muokattu 03.04.2008 13:42:45) | |
No oho, jo on kovat vaatimukset kotidemolle tuossa yllä.. Parannettavaa on mutta ei tuo nyt sysipaska ole millään tapaa. Saman panin jo aiemmin kuunnellessani kyllä merkille että kaikki on vähän yhtä mössöä, välillä kitaroiden leadit ja syna pilkahtelee esiin mutta muuten kaikki on ihan läjässä. Erottelevuutta kaipaisi. Kitarat, basso ja rummut lanaa ihan päällekkäin. Tietty tällaisessa musiikissa sen kitaran ei tarvitsekaan runtata koko ajan ihan päällä mutta olisi sen murinaa kivaa välillä kuulla. Yritystä on ja laulajakin paljon siedettävämpi, verrattuna siihen mitä nuorten tällaisten bändien kohdalla yleensä kuulee (tai odottaa). Vähän maneerista, joka säe lauleskellaan samalla tavalla. Monipuolisuutta laulumelodioihin. Ihan hyvillä aluilla kyllä, vähän kekseliäisyyttä vähän joka osa-alueelle niin hyvä tulee, vielä poljetaan aika tiukasti esikuvien linjoilla (joka nyt ei välttämättä ole niin kauheata mutta sitten biisinkin sietää olla jo aikamoinen helmi). Käsittääksenihän tuota ei ole tehty oikeassa studiossa? Vähän kuin kesytettyä varhaista Twilightningia (ja ne on varmaan kuunneltukin kun samasta kaupungista ovat). Jo erottelevammalla soundilla kesy yleisilme vähenee. Joku tiukka riffi ja odottamaton koukku niin avot. Kyllä tuota soitella kelpaa. Mainittakoon että en tällaista metallia hirveästi ainakaan nykyään kuuntele, genren ystävät kertokoon lisää. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. | |
![]() 04.04.2008 16:24:13 | |
Täytyy tuoda itseään nyt esille.. mä siis oon tuon demon äänittäny ja miksannu. Laitoin tuon biisin nettiin siksi, että kuulisin ihmisten mielipiteitä ja osaisin vielä muuttaa asioita sen jälkeen. Kun olen kuunnellut viimeset pari kk aika tiuhaan noita biisejä äänittäessä tai miksatessa olen samalla joutunut niihin niin sisälle, että niitten kuuntelu objektiivisesti oli erittäin vaikeaa.. nyt olin melkein viikon kuuntelematta koko lättyä ja keräsin erilaisten ihmisten mielipiteitä. Tänään kuuntelin aamusta koko kiekon kuudessä eri systeemissä muutamaan kertaan ja korjasin asioita. Sain lauluun enemmän ryhtiä ja kitaroihin erottelevuutta sekä basarin botnen paremmin kuuluviin.. Jokatapauksessa oli tervettä laittaa vielä keskeneräinen tuotos nettiin ja kerätä mielipiteitä erilaisilta ja ulkopuolisilta ihmisiltä. Nyt asiat tuntuivat selkeämmältä. Ja toisekseen mä oon tottunu, ettei demossa tarvii kaikki aina ollakkaan täysin balanssissa tai soundiltaan mahtavaa, mutta kyl tuokin jo mun mielestä kotidemotasoksi on ihan kohtuullista. Mielelläni kuulen edelleen mielipiteitä itse biisistä, sen miksauksen/soundin ongelmista tai vaikka spekulointia huomisen iltapäivälehtien lööpeistä ;) And surely we'll have such good time | |
![]() 14.04.2008 12:01:37 | |
Jatketaan tähän aiheeseen. Laitettiin meinaan toinenkin näyte demoltamme. Ehkä vähän mahtipontisempi biisi, joka kantaa nimeä Mirror World. Soundit on edelleen kotidemo -tasoa, mut saa niistäkin sanoa sanansa, jos haluaa.. ;) http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=327502 And surely we'll have such good time | |
![]() 14.04.2008 14:52:25 | |
alkua olisin hieman ehkä lyhentänyt. Noh kun sitten päästiin vauhtiin niin lupaili jopa mahtipontista laulua, mutta siihen tyssäsi. Tarvis kyllä paaaaaaljon potkua tuohon lauluun. Tosin enpä tiedä minkä ikäsiä jannuja ootte joten ainahan sitä munaa saundiin iänkin myötä tulee. rummuista tosiaan kuului tuo haitsu yli kun taas bassot jäivät vaimeaksi kaiuksi ja virveliä ei kuulunut lainkaan kun kitarat soivat. Mutta tämähän taitaa olla kotidemo joten eipä noihin nyt liikaa viitsi puuttua. biisinä hienoa teatraalista mättöä tyyliin nightwish (ainakin joissain kohdin). Mutta lauluun lissää potkua ja sitten ollaan jo jossain tuon kanssa :> Jatkakaa! Ei mulla muuta ;) | |
![]() 14.04.2008 15:02:39 | |
alkua olisin hieman ehkä lyhentänyt. Noh kun sitten päästiin vauhtiin niin lupaili jopa mahtipontista laulua, mutta siihen tyssäsi. Tarvis kyllä paaaaaaljon potkua tuohon lauluun. Tosin enpä tiedä minkä ikäsiä jannuja ootte joten ainahan sitä munaa saundiin iänkin myötä tulee. rummuista tosiaan kuului tuo haitsu yli kun taas bassot jäivät vaimeaksi kaiuksi ja virveliä ei kuulunut lainkaan kun kitarat soivat. Mutta tämähän taitaa olla kotidemo joten eipä noihin nyt liikaa viitsi puuttua. biisinä hienoa teatraalista mättöä tyyliin nightwish (ainakin joissain kohdin). Mutta lauluun lissää potkua ja sitten ollaan jo jossain tuon kanssa :> Tässä taitaa keski-ikä pyöriä siinä 18 vuoden tuntumassa ja laulaja on vasta 17, joten sitä munaa sitten varmaan tulee siihen vielä iän, kokemuksen ja treenin myötä.. myöskään nauhotustilanteessa ei osattu sitä tarpeeksi vaatia :D Mut todellakin eka demo ja kotitekoinen.. tiedetäänpä ainakin jo paljon asioita, mitä parantaa ensi kerralla. Jatkakaa! Ei mulla muuta ;) Näin teemme.. kiitos kommentista :) And surely we'll have such good time | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)