Demostudio 31.10.2008 23:36:31 | |
---|
Bändin nimi: Refrain Exitium Kappaleen nimi: Exitium Genre: Metalli URL: http://www.mikseri.net/refrainexitium (Mp3) Energistä metalcore/trash-heavya scream-vokaaleilla ja progevaikutteilla! |
dullelysium 01.11.2008 11:11:37 | |
---|
Leffahenkinen alku.. Tykkään siitä. Ja menevää musaa kyllä. Näkee että kyllä sitä osataan soittaa. Take a gander the bigger they are the harder they fall |
Bobana 01.11.2008 18:08:19 | |
---|
Onko rummut vedetty klikin kanssa sisään vai pelkällä silmällä? Jotenkin välillä tuntui että mentiin vähän vinossa. Ehkä on ollu harva sihti sitten studiossa. Noh, ei se minulle kuulu. Tää oli semmosta normimenoa eli ei mitään yllätyksiä. Ja kylllä mä on tosta tykityksestä hiukka eri mieltä mutta saahan sitä olla. Ei kuitenkaan mitään ihan kuraa muttei nyt niin säväyttänytkään. * 7- * Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Landstr 08.11.2008 13:46:55 | |
---|
Onko rummut vedetty klikin kanssa sisään vai pelkällä silmällä? Jotenkin välillä tuntui että mentiin vähän vinossa. Ehkä on ollu harva sihti sitten studiossa. Noh, ei se minulle kuulu. Tää oli semmosta normimenoa eli ei mitään yllätyksiä. Ja kylllä mä on tosta tykityksestä hiukka eri mieltä mutta saahan sitä olla. Ei kuitenkaan mitään ihan kuraa muttei nyt niin säväyttänytkään. * 7- * Klikin perässä vedettiin. Krapulan paranteleminen viinalla on tarkkaa touhua ku ripulin paranteleminen piereskelemällä. -Bluesmies |
Finlander 09.11.2008 11:18:34 | |
---|
Ihan hyvin lähti kompit. Aikas pitkä intro. Tuplabasariakin löytyy. Tasapainoista. Olikos sanoissa "Wheres my hamburger?" Kitarataivutukset oikeissa paikoissa. Kasassa pysyy. Aika erikoista - jaksoin kuunnella loppusucantoon asti. Ei ihan tanssittavaa musaa ;) Jatkaisin soittamista tän perusteella. ps. hei tota kitarasoolosoundia vielä rankempaan suuntaan soundillisesti pliis. Taustaa laulava miäs muistutti joteski Roxy Musicin laulajaa jota en kirveelläkään saa päähäni, no se melko valkoisiin smokkeihin pukeutunut laulajaäijä ja sitä mä kehittelisin kontrastiksi tolle sikarockäänelle joka leadasi Finlander |