Aihe: Vesa Huotelin : Tahtoisin olla niin kuin hän (Rock/Pop)
1
Demostudio
20.11.2008 10:37:40
Bändin nimi: Vesa Huotelin
Kappaleen nimi: Tahtoisin olla niin kuin hän

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1&parameter=286547 (Mp3)

Monimutkaisen ongelman, sekavien tunteiden ja valvotun yön purkamista nauhalle. Biisi on ensisijaisesti osoitettu henkilölle.

Teknisistä tiedoista sen verran, että kappale on äänitetty 1.8.2007 Kaartin soittokunnassa, TJ 62. Pieni pajani pienessä rumpuhuoneessa vei yhden pistokkeen, koskettimia äänittäessä kaksi pistoketta.

Pajaan liittyviä asioita:
- Macbook + Mbox + Logic Pro
- Rode NT1-a -mikrofoni, jolla kitara ja laulut (kiitos Tuomakselle sen lainasta)
- Martin 000-28
- Nord electro (KaartSK)
- Korg TR (Oton)
- Huono ilmastointi tai ei ollenkaan ilmastointia (KaartSK)
- Härövarustus
Nitrodelay
20.11.2008 15:59:55

Jep, tää on hieno biisi edelleen; mä dumailin tän jo Mikserissä joskus taannoin. Taitavasti koottu styge, vähän sävellaji-kikkaa ja mietittyjä sovitusratkaisuja.

Nyt tämän kuunneltuani tuntui, että A-osa on biisin kantava elementti, eli se, joka ehkä fiilistasolla koskettaa eniten. Kertsi on jenkki/AOR-tyylinen ja vie kokonaisuutta uuteen suuntaan. Voi olla, että joltain se menee hiukka ohi, mutta mä diggailin kyllä. Sanoissa on epäilemättä henkilökohtaista latausta ja voin itse jo faijana hämärästi muistella noita kaukaisia tuntoja ;-)

Mutta tämon hyvä.
...kyllähän The Who olisi bluesia soittanut, mutta kun niillä oli se Keith Moon....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt