Skeittipunkkiahan tämä ja ihan mainiota sellaista. Kertosäkeistö voisi kaivata huutostemmaa, sillä vaikka vokalisti hoitaakin tonttinsa ihan mainiosti, kertsiin vois hakea ekstrapotkua. Lopun slovarointi vie vähän munia turpaanpotkinnalta, ei kannata venyttää hyvää ideaa liian pitkälle. Vanhana skedepunkdiggarina pidin kuitenkin ja pistin nimen mieleen sitä varten kun saatte EP:n valmiiksi. |
Juoppis: Skeittipunkkiahan tämä ja ihan mainiota sellaista. Kertosäkeistö voisi kaivata huutostemmaa, sillä vaikka vokalisti hoitaakin tonttinsa ihan mainiosti, kertsiin vois hakea ekstrapotkua. Lopun slovarointi vie vähän munia turpaanpotkinnalta, ei kannata venyttää hyvää ideaa liian pitkälle. Vanhana skedepunkdiggarina pidin kuitenkin ja pistin nimen mieleen sitä varten kun saatte EP:n valmiiksi. Onhan tohon kertsiin kyllä huutostemmaa ajateltu studiossa sitten vedellä, mutta kun muut pojat vähän ujostelee ton laulamisen kanssa, niin livenä vedetään näin. Näillä näkymin tosiaankin päästään studioon viimeistään loppukuusta ja ehkä joskus keskikesällä sais jo levyt painosta sitten. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |