Aihe: Marble Frame : Panic
1
Demostudio
09.12.2003 18:11:32
Bändin nimi: Marble Frame
Kappaleen nimi: Panic

URL: http://personal.inet.fi/cool/sicandtwisted/Marble%20Frame_-_Panic.mp3 (Mp3)

Uuden Vanilla-demon päättävä surumielinen, seitsenminuuttinen järkäle. Ja palautteen antajille taas iso käsi!
Clydisch
10.12.2003 10:51:26
Ui täähän on ihan helvetin helmi kappale. Rummut,basso ja kitarat toimii täydellisesti ja sit kun lisätään taustalaulua,celloa ja pianoa niin huhhu..rakastan tätä biisii.

Do what I have done - buy the demo!
Loony
11.12.2003 15:00:42
Kiitos clydisch jee
Muutkin saa kommentoida biisiä kivakiva
Jami
12.12.2003 15:00:24

Tämä on todella hieno. Toimii kaikella lailla. Erityisesti tykkään aidoista "tuottamattomista" saundeista. Näyttää toteen että kun soittimessa on hyvä saundi niin ei sille tartte tehdä juuri muuta kuin äänittää.

Hyvää aistikasta soitantaa ja laulantaa. Hieno kokonaisuus.
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
Loony
08.01.2004 09:09:44
Kiitos jeee
Jami
08.01.2004 12:12:11

Kuuntelin uudestaan kun luin tuon oman arvion "tuottamattomista"-saundeista.

Eritoten mua viehättää rumpujen äänitys ja miksaus. Kaikki muukin istuu kyllä samaan tyyliin.

Jos jotakuta kiinnostaa mitä mä tarkoitan tuolla "tuottamattomalla" saundilla niin voi tämän jälkeen kuunnella Black Kamelin biisin ja verrata rumpuja tähän. Siinä on erittäin "tuotetut" rumpusaundit. Kompuralla lyttyyn ja piikkejä equlla.

Kamelin biisi ja soittaminenhan on myös huippua mutta nyt onkin kyse tavasta tehdä asioita. Mä toivon että aito soittimen saundi alkais taas kelvata.
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
tommi/poeme
08.01.2004 16:02:53

Olipas kunnianhimoinen biisi. Aika järkäle arvosteltavaksi näin nopsaan, mut yritetään.

Ok soitanta oli mukavan letkeää ja liiemmin mitään paskaa ei tullut vastaan. Laulajalla oli mukavan herkkä soundi ja englantikin sujui ihan välttävästi. Sellot, efektit, reverbissä uiva taustalaulu ja feedbackit oli aivan loistavaa maustetta. Karkkia kansalle, nam nam!!! Kyllä tää demosta menee mennen tullen, mutta tälläisenä tuottaja tyyppinä veisin tän ehkä kuitenkin pidemmälle. Biisissä itsessään ei ollut lyyrisesti niin megana mitään ihmeellistä, mutta tää onkin tälläinen fiilistely biisi mikä kasvaa loppua kohti. Täytyy myöntää, että Pink Floydin jälkeen nää tais olla miellyttävimmät 7 minsaa mitä yhden piisin tiimoilta olen viettänyt. Paranoid Androidhan on vaan kuus ja jotain... ;)Onnea matkaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt