Aihe: Surface : 3 biisiä
1
Demostudio
07.01.2004 15:55:39
Bändin nimi: Surface
Kappaleen nimi: 3 biisiä

URL: http://www.mikseri.net/surface (Mp3)

Laitetaanpa vielä kerran jos vaikka tällä kertaa sattuis saamaan jotain kommenttia.

The Shadow ja Days Of Our Lives nauhotettu treeniksellä minidiscille livenä yhdellä SM58:lla, sen jälkeen tietokoneella pientä eq:n säätöä ja kompuraa.

Overcome on nauhotettu kuulokkeilla md:lle, ei jälkiparanteluja.
SiwamieS
07.01.2004 20:52:47
Oon sulle näistä jo henk.koht. jutustellut... =) Hyviä piisejä, myös soundit potkivat, mutta voisivat toki olla vähän hifimmät... =P
Mutta voi saatana, kun ei tule kommentteja... ei meille eikä teille eikä meille... Demostudio on aivan perse paikka.
There's too much caffeine in your blood stream and a lack of real spice in your life..
Lightning
07.01.2004 22:03:24

Joo. Ite oon koittanu kirjotella palautetta aina sillon tällön vähä siinäkin toivossa että itse saisin sitte palautetta kun tänne uuden demon laitan...
Tässä palaute:
Soundit on ihan hyvät, paitsi että kaikki jää vähä rumpujen alle. Suosittelen erillistä mikitystä soittimille ni vois säätä laulun ja kitaran tasoo. Varmaan tulis enemmältikkin palautetta sitte tänne ja soundais paljo paremmalle. Mutta kyllähän tuo live soitto rullaa ihan hyvin...
Biisi oli ihan hyvä mutta jotain siitä jäi puuttumaan. en muuten kuunnellukko ton Days of Our Lives. Laulu oli vähä heikkoo mutta rummuista ja kitaroinnista tykkäsin... Ihan hjuva!
Kulta ja hopea ovat vain tomua jaloissani.
Kjukka
08.01.2004 12:12:11

Maaliskuussa studioon, saa sitten vähän parempilaatusta materiaalia niin musiikillisesti ku äänenlaadullisesti.

Sen verran kuitenki että noita kannattaa ajatella ikäänku keikkataltiointeina, livenä kuitenkin vedetty. Rummuissa on itseasiassa mun mielestä ihan hyvä saundi, ainakin ottaen huomioon äänitysmenetelmä.

Dänks enivei.
Ostan JMP-1:n patchinvaihtopedaalin.
NHR
17.01.2004 00:20:12

Maaliskuussa studioon, saa sitten vähän parempilaatusta materiaalia niin musiikillisesti ku äänenlaadullisesti.

Mielenkiinnolla tuota voi odotella... ;)

Yllättävän selkeät soundit noissa biiseissä loppujen lopuksi on, äänitysmenetelmä huomioiden. Ainoa, mikä vähän harmittaa on se, että laulusta ja erityisesti sanoista ei tahdo saada selvää. Eivät ehkä kaikkein omaperäisimpiä kappaleita, mutta ihan toimivan kuuloisia kuitenkin. Tuosta viimeisestä pidin ehkä eniten, hyvin tuntui kulkevan.
Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt