Aihe: Weed : Ill Swear
1
Demostudio
27.01.2004 21:17:35
Bändin nimi: Weed
Kappaleen nimi: Ill Swear

URL: http://personal.inet.fi/musiikki/mmpp33/illswear.mp3 (Mp3)

Laulu kitara jimmy weeds.
Mixing guitars ect. sonny weeds.

baby i swear, i can be unfair
dont you care cos im unfair

come on baby join these pleasant dreams dont be shy now dont know what it means to be loved by you or somebody else

Yeah!
NHR
28.01.2004 00:25:15

Kovin väsähtänyt meininki oli tässä, tai sitten olen vain itse niin väsynyt, ettei oikein putoa. Kaikuja ja tuplauksia oli ainakin käytetty riittävästi, mutta laulu jää silti jotenkin "aneemisen" kuuloiseksi. Kertosäkeestä tulee joku vanha biisi mieleen, kun vaan tietäisi mikä...
Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight?
JimmyWeeds
30.01.2004 11:31:09
Kovin väsähtänyt meininki oli tässä, tai sitten olen vain itse niin väsynyt, ettei oikein putoa. Kaikuja ja tuplauksia oli ainakin käytetty riittävästi, mutta laulu jää silti jotenkin "aneemisen" kuuloiseksi. Kertosäkeestä tulee joku vanha biisi mieleen, kun vaan tietäisi mikä...

Well... biisissä on haetty tietynlaista fiilistä...
valitettavasti Jimmy Weeds on kitaristi eikä laulaja...
lauluraitaa kyllä kohennetaan. Kitarasoolojen ja soundien
takia tämä kannattaa mielestäni muidenkin kuunnella.
jannu
30.01.2004 14:18:35
Melkoista kliseekimppua koko biisi. Soundit olivat kyllä mielenkiintoiset. Tuntui että ei olleet konerumpujen iskut paikkapaikoin ihan kohdillaan, tuli ihme jökähdyksiä välillä.
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
drlecter
30.01.2004 14:41:19

Mistä huomaa että noi on konerummut?
Musta ne kuulostaa iha aidolta!!
B osan soolo lähtee hienosti...

hyvää työtä!
Soitetaan nyt vaan..
JimmyWeeds
30.01.2004 14:47:42
Melkoista kliseekimppua koko biisi. Soundit olivat kyllä mielenkiintoiset. Tuntui että ei olleet konerumpujen iskut paikkapaikoin ihan kohdillaan, tuli ihme jökähdyksiä välillä.

Nii... kliseistä tai ei... mutta kiva että tykkäsit soundeista!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt