Demostudio 04.02.2004 17:38:57 | |
---|
|
esaikku 04.02.2004 18:15:35 | |
---|
Vähän aikaa oli linkki rikki. Nyt pitäis toimia. |
mowler 04.02.2004 20:23:08 | |
---|
Ihan jees. Aluksi tuo laulun "sävyttäminen" kuulosti ihan kivalta, mutta kolme biisiä sitä jatkuvasti kuunneltuani alkoi se lähinnä vituttaa. |
NHR 04.02.2004 21:32:46 | |
---|
Laulu on kyllä erittäin persoonallista, mutta jostain syystä en siitä oikein pidä. Tämän tyylin sanoituksetkin menevät yleensä jostain kaukaa yli tai ohi. Soundit OK, biisi sävellyksenä ihan mielenkiintoinen, myös rytmillisesti, mutta ei kuitenkaan mitään "hittikamaa" minulle ainakaan. Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Mouhi 05.02.2004 12:53:20 | |
---|
Tykkäsin ihan tuosta laulajan tyylistä. Sävellyskin varsin mielenkiintoinen, soundit riittävän hyvät. Hyvä! Puutteita/ongelmia sen sijaan on tuossa sanoituspuolella, suomen kieli kun on vaikea sanoitusten kannalta. Rytmiikka ja sanavalinnat olivat joissain kohtaa vähän hassuja ja kömpelöitä minun mieleeni. Mutta sehän onkin vain minun mielipiteeni. It's not the speed that kills you. |
hene 05.02.2004 15:19:36 | |
---|
Olinkin jo jonkun aikaa odotellut, että sivuillenne ilmestyisi noita uusia biisejä. Tykkäsin kovasti. Varsinkin laulajasta. Muutenkin biisit on hyviä ja sanoituksistakin pidän. Lisää tätä. Taikuri käveli rannalla, mutta kukaan ei kaivannut häntä. |
Emplate 05.02.2004 16:49:17 | |
---|
Hmm.. En ollut ihan varma pidinkö laulusta vai en. Se oli tietysti omaperäistä ja paikoitellen hyvänkin kuuloista, mutta samalla siinä häiritsi jokin. Biisi oli kyllä hyvin soitettu ja sävellys ihan muikea, mutta paikoitellen tuntui hieman aneemiselta tuo toteutus. Tiedä sitten mikä siinä oli. Biisinä kuitenkin hyvä ja kyllä tuollaista ihan mielellään kuuntelee. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
jannu 05.02.2004 22:14:33 | |
---|
Tuli mieleen Maj Karma... Hyvä meininki, hyvät vokaalit, sopivan "underground"-soundit. Erityisesti diggasin kitaroista. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
esaikku 12.02.2004 10:25:00 | |
---|
Kiitokset palautteista! Laulu tuntuu jakavan mielipiteet kahtia... Käykääpä arvostelemassa muutkin demon biisit! |