Demostudio 01.02.2004 22:11:26 | |
---|
Bändin nimi: Pompadour(Indierokmusaa) Kappaleen nimi: indikator URL: http://www.terrasolid.fi/~sinappi/ (Mp3) Yritimme tehdä taidetta, joka mullistaa rokhistorian: Saimme Apulantaa. Tekemällä oppii. Son demo. |
Reddie 02.02.2004 00:11:20 | |
---|
No ei tää kyllä Apulantaa ole, mutta tykkäsin silti! ;) Silleen yleisesti ottaen vahvaa soittoa, vahvaa laulua, vahva meininki. Mut kyl tästä risujakin saa: Miksaus jotenkin ketuillaan, mut en oikeen osannu sanoa miten, jotain laulusoundeissa kusi. Muutenkin mua henk. koht. ottaa aivoon tommonen Crash-tyylinen laulu, mut se on mun oma henk.koht. häpeä. Sovitusta olis ehkä vähän enemmän voinu miettiä, tosin tämmönen minimalistinenkin tyyli toimi aika hyvin, varsinkin tossa säkeistössä. Kertsiin olisin ehkä kaivannu sit jotain valleja lisää. Toisaalta se lopun sekoilu oli aika kirsikka kerman päällä ja veti ihan hyvin pisteitä! Jos jotain vertailukohtaa lähetään hakee niin tuli se Musen uusin "hitti" mieleen, en nyt nimee muista. |
kingdom 02.02.2004 10:25:31 | |
---|
Miksaus on ainakin kertosäkeessä huono, kitarat jää liian hiljaselle ja laulu on liian kovalla. Ei ole ihan minun musiikkiani. Tuota kitarariffiä voisi yrittää varioida, se alkaa olemaan aika tylsä jo loppupäässä. Lopun sekoilut oli aika hienot, mutta itse varsinainen loppu ei, liian töksähtävä. |
tollo 02.02.2004 12:47:56 | |
---|
No ei tää kyllä Apulantaa ole, mutta tykkäsin silti! ;) Silleen yleisesti ottaen vahvaa soittoa, vahvaa laulua, vahva meininki. Mut kyl tästä risujakin saa: Miksaus jotenkin ketuillaan, mut en oikeen osannu sanoa miten, jotain laulusoundeissa kusi. Muutenkin mua henk. koht. ottaa aivoon tommonen Crash-tyylinen laulu, mut se on mun oma henk.koht. häpeä. Sovitusta olis ehkä vähän enemmän voinu miettiä, tosin tämmönen minimalistinenkin tyyli toimi aika hyvin, varsinkin tossa säkeistössä. Kertsiin olisin ehkä kaivannu sit jotain valleja lisää. Toisaalta se lopun sekoilu oli aika kirsikka kerman päällä ja veti ihan hyvin pisteitä! Jos jotain vertailukohtaa lähetään hakee niin tuli se Musen uusin "hitti" mieleen, en nyt nimee muista. Kiitos palautteesta! Joo miksailla kyllä varmaan vielä pitää, etenkin noi kertosäe kitarat. Meidän piti tehä biisistä jotenkin paljon oudompi ja ehkä jopa progressiivisempi(vrt. Mars Volta, Interpol, Sonic Youth), mut siitä nyt tuli mielestäni vähän Linkin Parkkia. Ehkä vähän kämmättyjen huutolaulujen takia.... |
NORTON 02.02.2004 20:22:16 | |
---|
Mielenkiintoinen laulusoundi säkeessä. Anteeksi! |
Lähikauppias 02.02.2004 22:09:13 | |
---|
Jostain syystä kertsistä tulee kovasti mieleen Smashing Pumpkins. En tiedä miksi, kun eihän se suoranaisesti siltä yhtään kuulosta. Assosiaatio vain. Kertosäe ei ehkä räjähdä tarpeeksi naamalle. Pidän kovasti laulajan laulunäänestä. Se on persoonallinen ja mukava, vaikkei ehkä perinteisessä mielessä hyvä olekaan. Eipä silti ole juuri kellään arvostamallani laulajalla. Soundit aika lo-fit, mutta ei se minua haittaa tipan tippaa. Kiva sointukierto ja melodia säkeistössä. |
tollo 03.02.2004 15:34:52 | |
---|
Kiitoksia kommenteista! Kyllä se näin on että kertosäkeen pitäis jytistä kovempaa, pitää miksailla.... Itse en pidä kappaleessa juurikaan muusta kun lopun sekoiluista..... Samassa osoitteessa on muuten myös instrumentaali piisi:uus! |
voltasparta 03.02.2004 17:19:15 | |
---|
laulajalla on mukava ääni. kitara laahaa ehkä vähän yksinkertaisesti. Tulee kertsis mieleen että billy rääkyis siellä =),sehän on ihan hyvä juttu vaan! Ihan jees biisi! Biisin loput 30 sekka on tarpeeksi hämärää jeah!nice nice junassa kuultua: hei,tota, jos mä tuun jarille, niin väsätääks kimpat?
(sainpa naurut) |
paranoid android 03.02.2004 17:46:19 | |
---|
tämähän on suurta neroutta :) ... täytyy tosiaan saada miksaus kohdalleen.... |
tatska 03.02.2004 17:49:58 | |
---|
Loistavaa meininkiä! Vielä vähän voimaa kertsiin.,., |
tollo 03.02.2004 22:24:57 | |
---|
laulajalla on mukava ääni. kitara laahaa ehkä vähän yksinkertaisesti. Tulee kertsis mieleen että billy rääkyis siellä =),sehän on ihan hyvä juttu vaan! Ihan jees biisi! Biisin loput 30 sekka on tarpeeksi hämärää jeah!nice nice Tattis! No sehän on erittäin hyvä jos Billy rääkyy kertsissä! :) Jeah! Kitarat lähtee kyllä välittömästi kovemmalle ainakin kertsiin... Mä oon gyl berguleen huono miksaaja! |
NHR 04.02.2004 05:39:17 | |
---|
Jees, säkeistö toimii minusta tosi hyvin juuri tällaisena minimalistisenä versiona, brunilalaulukin sopii siihen ihan hyvin. Siitä tulee lisäksi hyvä kontrasti kertsiin, kunhan siihen saadaan sitä kitaravallia pirusti lisää. Lopun häröäänet eivät viehätä, mutta töksähtävä loppu muuten kyllä. Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
tollo 05.02.2004 11:56:17 | |
---|
brunilalaulukin sopii siihen ihan hyvin. Lopun häröäänet eivät viehätä, mutta töksähtävä loppu muuten kyllä Mikä helvetin Brunilalaulu! Riittää jo! :) No kaise sitten kullostaa siltä..... Lopun häröäänet eivät viehätä, mutta töksähtävä loppu muuten kyllä Mielenkiintoista, itsellä juuri toiste päin. Kiitos palutteesta! |
voltasparta 05.02.2004 17:15:57 | |
---|
joo, iskee kappale ihan mukavasti jo nyt... Aina salaa kuuntelen sitä.. heh.. ihan hyvä! Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
paranoid android 05.02.2004 17:52:40 | |
---|
no tästähän tykätään.. :) |
tatska 08.02.2004 20:43:57 | |
---|
Biisi paranee joka kuuntelulla !!! Ei tästä voi olla pitämättä ! |