Demostudio 01.02.2004 17:15:31 | |
---|
|
Ruby 01.02.2004 17:17:36 | |
---|
|
Härski 01.02.2004 17:22:28 | |
---|
Kuulosti 16 kesäisten touhulta. Katselin siinä sitten kotisivujanne ja kuvia. Arvion ikänne ilmeisesti n. 5 vuotta alakynteen? Jokatapauksessa, hyvältä kuulosti, biisi oli sellasta peruspoppiskamaa. Ihan jees, 8- olkoon arvosana kouluasteikolla. |
Vilhelmus 02.02.2004 10:32:38 | |
---|
Heti pistää korvaan että tykkään säkeistön melodiasta. Kertsikin on ok, olisin ehkä siinä loppupuolella vaihtanut vähän aiemmin sointua niin niin olisi ollut mielenkiintoisempi. Mutta jees. Soitto ok, laulu aika taustalla, mutta toimii tähän musaan. Hyvä meininki muutenkin, rokrok! Ja hittimitassa vielä. |
Ruby 02.02.2004 21:25:22 | |
---|
Kiitoksia palautteesta. Ja ikämme härski arvio aluksi väärin tosiaan. Lisää palautetta muiltakin,kiitos. |
Hate 04.02.2004 19:43:27 | |
---|
Kyllä tää on aika hyvä. ensteks tuli mieleen hieman the rasmus... mut ei tää ihan sitäkään oo. aika hyvä. vois kuvitella soivan vaik radiossa. mullekin tuli sama juttu mieleen kun Härskillä siitä iästä. Laulu on kivan viattoman kuulista välillä. Melodiasta tulee koko ajan tätä kuunnellessa semmonen dejavoo (miten sekin mahdetaan kirjottaa?) varsinkin 2:15 kohdan kitarasta!!! Ensi kesän kesähitiksi sopisi sen. HYVIN VAKUUTETTU ON PUOLIKSI POLTETTU ! ! !
|
Hate 04.02.2004 19:51:34 | |
---|
NYT MÄ SEN KEKSEIN!!!!!!! Se "dejavuu" tuli siitä että tää biisi on täys kopio Hanoi Rocks - A Day Late, A Dollar Short -biisistä häpeisitte. (pakko silti todeta että tää on parempi kun toi hanoi roks) koittakaapas kuunnella niitä perätysten. huomaatte varmasti yhteämäkohdat! HYVIN VAKUUTETTU ON PUOLIKSI POLTETTU ! ! !
|
Ruby 04.02.2004 21:34:32 | |
---|
Ei ole kyllä Hanoita tullut pahemmin kuunneltua. Pitää jossain tuo biisi kuunnella että vois vertailla itse niitä. Me ollaan varmaan jonkin sortin powerpoppia tai jotain, ei mitään Rasmuksen tyylistä.. Kuitenkin,kiitos hyvästä palautteesta! Ja eikun lisää palautetta kehiin! |
KB 05.02.2004 09:32:07 | |
---|
Mainio pläjäys! Soitto toimii komeasti - laulu jäi ehkä inan alle. Kinourku kertsin alla parempi kuin sata jänistä. Hyvä meininki. Tasan ei käy jalkapohjat™ - vai? |
Hate 05.02.2004 19:43:00 | |
---|
NYT MÄ KEKSEIN UUDESTAAN !!! No ei se alku niin hanoita oo kun äsken väitin mut kyllä se lievästi sitä muistuttaa. Nyt on uus vankka väite! Nyt mä keksein sen 2:15 (en tiedä onko tämäkin samanlaista hallusinaatiota, mutta ainakin luulen näin) että se kitara on osittain biisistä jonka nimee en muista mut kertsi menee jotenkin näin {"jos luvannut oot toiselle rakkautesi niin mitä ihmettä teet sä minun vuoteessani. siis mitä sä teet, ja mitä se merkitsee,"} jostain tostakohtii se on. Huomasin sen kun kuuntelin tätä biisii ja aloin yhtäkkii laulaa tota biisii automaattisesti tossa kohtaa. Saatan olla taas väärässä mutta en myönnä ennen kuin toisin todistetaan! HYVIN VAKUUTETTU ON PUOLIKSI POLTETTU ! ! !
|
Ruby 10.02.2004 17:30:07 | |
---|
Taas kyllä meni aivan totaalisesti ohi mitä bändiä hait noilla lyriikoilla. Suomenkielisen musiikin kuuntelumme on lähes olematonta,joten ei tiedetä hakemaasi bändiä. On vain se rajattu määrä nuotteja, joten biisimme voi kuullostaa jonkun korvassa jotenkin tutulta. Ja lisää palautetta kehiin! |
Hate 10.02.2004 19:51:15 | |
---|
Saattaahan se olla niin että kaikki biisit on jo kirjoitettu, ne täytyy vain soittaa uudella tavalla. (olipas syvällistä) HYVIN VAKUUTETTU ON PUOLIKSI POLTETTU ! ! !
|
TheWickerMan 10.02.2004 20:20:46 | |
---|
Selkeet soundit. Eri luokkaa, ku monilla muilla täällä. "Vittu, kaikki on joskus aloittelioita" - Lord of the strings |
wiggy 12.02.2004 18:25:12 | |
---|
Soundit on tosiaan hyvät. Toi nuoruusvaikutelma tulee mulla ainakin laulajan äänestä, varmuutta sais olla lisää. Muutenkin tuntuu, että tyypit vähän pidättelee, fiilis ei oo niin väkevä kuin toivois. Ei popin tietty mitään hirveen ärjyä tarvi olla, mut pitää musaan eläytyä täysillä. |