Demostudio 29.01.2004 15:55:44 | |
---|
|
NORTON 29.01.2004 15:59:36 | |
---|
Anteeksi! |
ravage 29.01.2004 17:13:55 | |
---|
Olette onnistuneet. Hyvää jamittelua, hyvät saundit ja kaikinpuolin komeaa rokkia. Laulajan ääni on erittäin hyvä tähän musaan. Miekkonen muistuttaa L.A.Gunsin solistia enemmän kuin paljon. Great rockin' dude! |
Imper 29.01.2004 20:19:31 | |
---|
Jea, tosi hyvä groove on kyllä. Hyvät, mureat soundit ja tykkään edelleen laulajan äänestä. Ainut mitä koko ajan odotin, oli että alkaisi joku iloinen ja erillinen b-osa duurirockmaisesti, niin paljon oli mollia biisissä!:) Mutta tosihyvä oli silti. Everyone is a per-son |
NORTON 30.01.2004 18:04:13 | |
---|
Kiitoksia kommenteista. Lisääkin saapi laittaa. Erityisesti kiinnostaisi kuulla mielipiteitä tuosta soiton elävyydestä; kuullostaako se hinkkaamattomalta? Anteeksi! |
Mohla 03.02.2004 00:52:11 (muokattu 03.02.2004 00:52:29) | |
---|
No, minä nyt en ihan objektiivisesti voi tätä kommentoida, mutta täytyy sanoa että kyllähän tähän ihan tyytyväinen voi olla. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
tollo 03.02.2004 16:19:13 | |
---|
Tosi hyvää soittoa ja meininkiä. Aika perinteistä rokettirollia, mutta todella tyylitajuista. |
superfly 03.02.2004 17:06:22 | |
---|
Tämä sai hyvälle tuulelle. Hyvin tehtyä peruskamaa ja soitto kulki hienosti ja kyllä se mulle ihan riittävän ilmavan kuulosta oli. Mulla tule joku biisi mieleen tästä kyllä aika pahasti, en vaan muista mikä. Yleensä tämä tarkoittaa ainakin mulla omien biisien kanssa, että biisi on hyvä. Harppu on alaston piano |
Milja 03.02.2004 20:25:40 | |
---|
Mulla tule joku biisi mieleen tästä kyllä aika pahasti, en vaan muista mikä. Mulla ainakin tuli ajoittain mieleen Stonesien Under my thumb. Mut jokatapauksessa laulajalla on aivan loistava ääni ja homma toimii. Outlaw on soinu päivittäin meillä sen jälkeen, kun löysin sen. Mahtava biisi! |
Vilhelmus 03.02.2004 22:49:05 | |
---|
Mukavan letkee vanhan koulukunnan rockmeininzki. Kyllähän tästä hiomaton (siis ei negatiivisessa mielessä) meininki paistaa läpi. Solisti parantanut ja samalla tahdilla on jo aika helvetin hyvä jonkin ajan päästä. Hyvä veto, joskaan ei mun tajuntaani räjäyttänyt. |
NHR 04.02.2004 05:52:16 | |
---|
Soundit ovat miellyttävällä tavalla "perinteiset", eivätkä tosiaan liian hiotun kuuloiset. Laulaja sopii pakettiin lähes täydellisesti. Jotain lähes trad-biisejä meinaa tulla mieleen, mutta ei kuitenkaan osaa suoraan yhdistää... pianosta tulee joku Bowien vanha kipale ainakin mieleen. Ne rytmitaputtelut olisi ehkä voinut jättää poiskin, vaikka juuri sellainen meininkihän tässä toisaalta on... Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
NORTON 04.02.2004 14:31:39 | |
---|
Mulla ainakin tuli ajoittain mieleen Stonesien Under my thumb. Mut jokatapauksessa laulajalla on aivan loistava ääni ja homma toimii. Outlaw on soinu päivittäin meillä sen jälkeen, kun löysin sen. Mahtava biisi! Jeps. Siinä on tosiaankin vähän under my thumbin tyyliset kierrot. Soundeissa on yleisesti ottaen sellaiset ongelmat, että Outlaw on mielestäni miksattu liian "täyteen", tässä biisissä ei ole sitä ongelmaa. Aivan piakkoin on valmistumassa kaksi uutta biisiä, ja niissä on alustavasti sellainen soundimaailma joka on meidän musiikkiamme ajatellen aika napakymppi. Ja niistä rytmitaputuksista on kyllä ollut kova vääntö. Nehän toimii periaatteessa ihan hyvin, mutta ne olisi pitänyt ehkä äänittää jotenkin toisin, ja lisäksi taputtaa tarkemmin. Anteeksi! |
PomppoK 04.02.2004 15:13:39 | |
---|
Kestänee hetken tottua tähän vähemmän "hitikkääseen" linjaan. Lounge Of Hell tosiaan soundas "isommalta", vähän yllätti, kun pulpahti hieman riisutumpi äänimaailma esiin. Itse pidän enemmän vanhempien Sacgedra -äänitteiden laulusoundista (ja muustakin soundimaailmasta) vaikka eihän tässä mitään järkyttävää hyppyä ole tapahtunut. Henkilökohtaisesti pidän hieman vähemmän kuivasta soundista. Kyllä tätä kaikesta huolimatta pyöräyttää kerran jos toisenkin soittimessa... tärkein, eli biisi, toimii. "I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
NORTON 05.02.2004 15:44:36 (muokattu 05.02.2004 15:46:20) | |
---|
Kestänee hetken tottua tähän vähemmän "hitikkääseen" linjaan. Lounge Of Hell tosiaan soundas "isommalta", vähän yllätti, kun pulpahti hieman riisutumpi äänimaailma esiin. Itse pidän enemmän vanhempien Sacgedra -äänitteiden laulusoundista (ja muustakin soundimaailmasta) vaikka eihän tässä mitään järkyttävää hyppyä ole tapahtunut. Henkilökohtaisesti pidän hieman vähemmän kuivasta soundista. Kyllä tätä kaikesta huolimatta pyöräyttää kerran jos toisenkin soittimessa... tärkein, eli biisi, toimii. Kyllähän tuossa soundissa tietenkin vaikuttaa sekin, että tätä ei ole nauhoitettu Watercastlella kuten Lounge of Hell. Toisin sanoen kyse on ihan etuasteista ja ym. vermeistä joita ei nyt ollut käytössä. Varsinkin laulusoundin kanssa sen eron huomaa selvästi. Anteeksi! |
Iso-Jaakko 06.02.2004 11:36:12 | |
---|
Minä kyllä petyin! Itse kappale oli hyvä, mutta jotenkin kaikki soittimet ja laulut kuulostivat epävarmalta ja tämä olisi mielestäni vaatinut semmoista häpeämätöntä, ronskimpaa käsittelyä! Rivien viimeisten tavujen ei saa antaa sammua! Ronskisti ranttaliks vaan! |
NORTON 06.02.2004 14:14:08 | |
---|
Minä kyllä petyin! Itse kappale oli hyvä, mutta jotenkin kaikki soittimet ja laulut kuulostivat epävarmalta ja tämä olisi mielestäni vaatinut semmoista häpeämätöntä, ronskimpaa käsittelyä! Rivien viimeisten tavujen ei saa antaa sammua! Jeps. Tuossa on kyllä pointtia. Biisi tuli nyt nauhoitettua liian nopeana, ja siinä kuuluu pieni hätäisyys. Ronskiuteen ollaan pyritty, ja kyllä se rupeaa pikkuhiljaa onnistumaankin; se on vain tyylinä niin hankala. Kohta tulee kuunteluun Whiplash. Siinä on vedetty todella karkealla kädellä ja sounditkin on osuneet kohdalleen. Anteeksi! |
R M 10.02.2004 23:36:15 | |
---|
Hilpeää rokettirollia. Laulajalla hyvä soundi ja tulkitsee hyvin. Piano on versessä liian pinnalla, dominoi liikaa ja rupee ärsyttämään jo ennen ekaa kertsiä, itse antaisin versessä enemmin tilaa laululle (siis mun mielipide), kertsissä piano on miksattu hiukan alemmas ja toimii mun mielestä todella hyvin. Rummuissa ehkä hivenen liian kiree soundi mutta noi on taas noita makuasioita. Muuten soitto toimii niin kuin pitääkin, soitto kulkee turhia pinnistelemättä. Kuulostaa bändiltä jolla on kivaa soittaessa. Sovitus on sujuva ei mitään liian vähän eikä liikaa, eli kerrassaan mainio. En ole nähnyt Teitä livenä mutta voin hyvin kuvitella että meininki Teidän keikoilla on vähintäänkin riehakasta. Niin ja taputukset kuuluvat ehdottomasti tälläiseen biisiin ;) Mukava tuttavuus! T: R M |