Aihe: Free Ride : Dirty Rock´n Roll
1
Demostudio
03.02.2004 16:51:22
Bändin nimi: Free Ride
Kappaleen nimi: Dirty Rock´n Roll

URL: http://www.freeriderock.cjb.net (Mp3)

RRRRock!!
löytyy sivujen media-osastolta..
Bluesmies
03.02.2004 18:28:57
Vitun kovaa kamaa! Ainoa ongelma oli, että biisi oli vähän tylsä. Mutta soundit kunnossa, asenne (ilmeisesti) kunnossa ja soittotaito kunnossa. Hyvä!!
Kitara on tyhmä!!!
NORTON
03.02.2004 18:35:08

Hyvä linja. Jotenkin olisin kaivannut hieman vapautuneempaa menoa, mutta hankalapa sitä on levylle saada; tiedän kokemuksesta.

Väliosa oli paras.
Anteeksi!
SamPpaa
04.02.2004 17:18:00
rock'n roll... hyvää musaa, mutta kaipaa vielä jotain millä erottua. Tosiaan olisi hyvä saada sellaista meininkiä/munaa tuohon lisää, tosin on varmasti vaikeaa tallentaa se narulle. Soundit oli ihan ok. ehkä vähän tunkkaset. Vaikea sanoa kun kuuntelee huonoilla kotistereoilla... ja mikäs minä olen sitä sanomaan... sais aluks omat jutut kuulostamaan joltain;)
Kertokaa nyt!
Härski
04.02.2004 17:22:53
Eiköhän tästä ole jo kaikki tarpeellinen sanottu. Helvetin hyvä biisi, helvetin hyvin vedetty, mun mielestä ihan hyvät soudit. Sooloa enemmän pintaan. 10- olkoon arvosana.
wiggy
12.02.2004 23:31:53

Juu. Soolo pintaan ja enemmän tunnetta mukaan. Pitää eläytyä siihen likaseen rokkiin. Kalsarit jätätte pesemättä viikon ennen seuraavaa studiokäyntiä, vai mitä ;)
joopa joo, jaapa jaa, trallallaa
kingdom
13.02.2004 11:47:39 (muokattu 13.02.2004 11:48:17)
Dirty Rock'n Roll:

Kova biisi! Laulu ja samoin tuo soolokitara olisi voinut olla kovemmallakin! Mutta hyvää menoa, kyllä! Eipä tähän hirveästi lisättävää ole. Kyllä tälle 9+ annan! Entäs tuo toinen sitten...

Made Me A Fool:

Kyllä on helvetin hyvä biisi. Tuo lauluefekti on aika turha 0:47-0:57 ja vastaavissa kohdissa. Ei perhana, tällaista biisiä olen etsinytkin (kuunneltavaksi siis, en ajatellut pölliä :D). Tämä on vielä parempi ku tuo Dirty R&R. Miksette tätä mainostanut? :) Tuo välikitarasoolo on mahtava. Loppu oli hieman töksähtävä.

Ei tähän voi paljoa lisätä. Soitto, laulu, kappaleet, kaikki mahtavia. Kyllä se on pojat nyt niin että nopeasti lisää biisejä perkele.
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution
NHR
14.02.2004 01:32:32

Ei tästä muuta taida puuttua, kuin hieman sitä omaperäisyyttä, mutta kuuluuko sellainen oikeastaan edes tähän tyylilajiin? Livenä tämä epäilemättä toimii kuin tauti. Laulusoundi voisi ehkä olla hiukan räkäisempikin.
Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt