Demostudio 03.11.2003 19:12:35 | |
---|
|
PekKampela 03.11.2003 19:26:53 (muokattu 03.11.2003 19:34:24) | |
---|
Olinko eka olinko eka olinko eka? Kommentoin, jahka saan kuunneltua pari kertaa. EDIT: Hmm, jotenki möhnäinen kuva. Efekti-osastoo vähän liikaa? Välillä tuntuu, että pyörii useampi biisi samaan aikaan päällekäin. Tausta on kyllä ihan omalaatunen, Kingston Wall-blues... Sooloja en lähe kommentoimaan enemmälti. Pari erottuu edukseen. Hienoo, et saitte tehtyä tän loppuun. (2.2):sella jäi alakumatkalle. Kop kop! Ovi auki, ovi auki...täältä tulee hauki! |
Snowblind 03.11.2003 19:32:22 | |
---|
Öh... Tosi... Neobulessista tilutusta :) Pelasta lukutaidottomat, vastusta allekirjoituksia!
Eiku... |
Lego 03.11.2003 19:36:46 | |
---|
Tää oli hieno, tossa se viehätys oli siinä että kaikki kuulostaa just omanlaisiltaan. mulle tuli sellanen mielikuva tätä kuunnellessa et kaikki on josssain lavalla hirmufiiliksissä rivissä ja yks soittaa ja muut hymyilee vieressä ja vuoro vaihtuu, yleisö hurraa ja kaikki oli siinä mielikuvassa enemmän tai vähemmän bonhamin avatarin näköisiä (tämä siis hyvällä teitä ja mr. bonhamia kohtaan), yleensä en tykkää kuunnella bluussia mut täs oli sitä jotain!! hyvä hyvä. "..tästä ei seuraa kuin pahaa.." |
Mättöpiiska 03.11.2003 20:01:20 | |
---|
Toi soolo tossa 5 minuutin paikkeilla (GlassPrison?) on parhaiten onnistunut mun mielestä. Seuraa soinnutusta selkeemmin kuin muut ja soundi on hyvä. Tässä lauseessa on kirjoitus virha. |
Härski 03.11.2003 20:07:11 | |
---|
Toivottavasti en saa tämän johdosta Idols- tuomarin mainetta, mutta koitan olla pahemmin vittuilematta. Kitaranraiskaaja - No jaa-a. Muuten ehkäpä jees, mutta se tiluyritys oli kyllä melko turha, suoraan sanottuna. Hornanturska - Jumalauta! Tän oli oltava vitsi. Ainakin toivon niin... Jannu - Hauska soundi. Päätelkää loput.. PJS - Melko vaimea soolo, jos sitä sooloksi voi sanoa. Fortune - Herää kyssäri: Miltä kuulostaa blues? TheGlassPrison - Ehdottomasti paras soolo. Jopa bluesia olin siinä kuulevinani. Enemmän vibraattoa ja bendejä, niin avot. Muskotti - Tässä kohtaa oli vissiin se biisin hiljainen kohta. Jotain kuului kyllä, selvästi jäljillä oltiin. BaariMikko - Mikä on elämän tarkoitus? Onko sitä? Mutta, ei toi taustakaan kuulostanut hirveästi bluesille, paisti ne 3 sointua ja 12 tahtia. Kyllä tästä koko biisistä oli loppupeleissä blues aika helvetin kaukana. Olis kyllä kivaa olla mukana näissä jamitteluissa, muutakun en osaa käyttää nauhoitus välineitä, iste asiassa en edes ole tietoinen, pystyköö tällä masiinalla nauhottamaan. Älkää kuitenkaan ottako herneitä tai muitakaan vihanneksia nenään tästä. Tämä oli vain mielipide. |
Kitaranraiskaaja 03.11.2003 20:22:45 | |
---|
Kitaranraiskaaja - No jaa-a. Muuten ehkäpä jees, mutta se tiluyritys oli kyllä melko turha, suoraan sanottuna. Mikä "tiluyritys"? Sehän oli maailman puhtainta ja nopeinta tilua. Ihan huumorimielessä minä sen siihen jätin. Oikeesti. Aerodactev: "Niin, se on Kitaranraiskaaja, maailman kovin jätkä heti Turbo Terminaattorin, Ian Andersonin, Meidän iskän ja JDruidin jälkeen" JESTANPOO! |
BaariMikko 03.11.2003 20:25:49 (muokattu 03.11.2003 20:29:47) | |
---|
BaariMikko - Mikä on elämän tarkoitus? Onko sitä? Eh? =) EDIT: vastaus kysymykseesi on tietenkin 42...
Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
Härski 03.11.2003 20:27:48 (muokattu 03.11.2003 20:28:00) | |
---|
Ihan huumorimielessä minä sen siihen jätin. Oikeesti. Toivottavasti. Edit: Aikuisten oikeesti? |
Kitaranraiskaaja 03.11.2003 20:28:40 | |
---|
Edit: Aikuisten oikeesti? Jep. Aerodactev: "Niin, se on Kitaranraiskaaja, maailman kovin jätkä heti Turbo Terminaattorin, Ian Andersonin, Meidän iskän ja JDruidin jälkeen" JESTANPOO! |
Bluesmies 03.11.2003 20:33:18 | |
---|
1. Kitaranraiskaaja - Tästä mä en oikein saanut selkoa, meni vähän epärytmissä. Ei hajuakaan bluesista. ;) 2. Hornanturska - Aivan järkyttävä!!! 3. Jannu - Kamala soundi. Ehkä ku tätä hiois vähän, niin tästä vois saada ehkä 1% verran bluesin kuuloista. 4. PJS - Tässä nyt ei ollut päätä, eikä häntää. En päässyt oikein kärryille missään vaiheessa. 5. Fortune - Tässä oli potentiaalia hyväksi repäisyksi, mutta toteutus oli vähän kökkö. Kuitenkin verrattuna näihin muihin tää oli parhaita. 6. TheGlassPrison - Ihan ok, soundi vähän huono. Kuitenkin tässä seurassa ihan hyvä. 7. Muskotti - No fence, mutta aika paska. :) 8. BaariMikko - SG lauloi tässäkin poikkeuksellisen huonosti, odotin parempaa. Eihän tässä ollut tietoakaan bluesista. Älkää ottako henk.kohtaisesti. Vähän kieltämättä petyin. Eikä tämä ollut mitään katkeran ulosjätetyn manaamista. ;) Käykää kuuntelemassa uus biisi demostudio-palstalla!!!! |
Jammy 03.11.2003 20:41:14 | |
---|
Kansa tahtoo tabulatuureja! |
jannu 03.11.2003 20:59:03 | |
---|
Eikä tämä ollut mitään katkeran ulosjätetyn manaamista. ;) Sinä sen sanoit eikä me... Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
Hornanturska 03.11.2003 21:03:06 | |
---|
Kansa tahtoo tabulatuureja! EHH??? Arvaas vaan alanko minä omia juttujani korvakuulolta blokkaamaan?? ;) ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
superfly 03.11.2003 22:22:22 | |
---|
EHH??? Arvaas vaan alanko minä omia juttujani korvakuulolta blokkaamaan?? ;) Taitaa olla ihan mahdotonta siitä sun soolosta ikinä mitään tabeja kirjoittaa... Harppu on alaston piano |
Ossi 04.11.2003 00:12:29 | |
---|
Hmm.. mielenkiintoinen näkemys bluesista. TheGlassPrisonilla tuntui olevan muita enemmän närviä seurata soiton lomassa myös "taustatapahtumia" ja pysytellä taimissa. Niin, ja soittopelikin oli kutakuinkin vireessä, joka on jo puoli voittoa :) Nää vaatii siviilirohkeutta ja on ihan hauskoja pläjäyksiä. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
jannu 04.11.2003 00:23:50 (muokattu 04.11.2003 00:24:52) | |
---|
Hmm.. mielenkiintoinen näkemys bluesista. TheGlassPrisonilla tuntui olevan muita enemmän närviä seurata soiton lomassa myös "taustatapahtumia" ja pysytellä taimissa. Niin, ja soittopelikin oli kutakuinkin vireessä, joka on jo puoli voittoa :) Nää vaatii siviilirohkeutta ja on ihan hauskoja pläjäyksiä. Juu, kieltämättä tuli melkoisen suurpiirteisesti vedettyä... :) Ja sitten vielä, kun kaikki tuntuvat kyseenalaistavan biisin "bluusiutta". Pitäiskökö tätä nyt sitten kutsua bluesrockiksi? Biisi joka mulla pyöri mielessä kun tuota taustaa tein oli "Snowy Wood", en nyt vaan kuolemaksenikaan muista kenen biisi se on... Sen biisin poljento on vain aina ollut mun mielestä niin makea, että ajattelin kokeila että saisinko samanlaista fiilistä aikaan... Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
Anarkiapurilainen 04.11.2003 02:13:15 | |
---|
Onkohan PJS:llä ollu sekkarin asetukset ihan oikein, kuulostaa kuin olis näytteenottotaajuuksien kanssa ollut jotain sekoilua.. Siis, soolo menee eri sävellajista kuin tausta!?!? |
KB 04.11.2003 08:53:49 (muokattu 04.11.2003 08:54:58) | |
---|
Kulkeva tausta; ehkä hiukan tunkkaisen kuuloinen - voi kyllä johtua näistä duunipaikan high end - kajareistakin... Siinä viiden minuutin kohdalla - TheGlassPrison? - on selkeesti sooloilun kulminaatiopiste. Hyvä, taustaa myötäilevä fiilistely. Pinnat sulle. Kaikkiin muihin sooloihin mun mielipiteenäni vois soittaa vähemmän ääniä ja enemmän laulua ts. sustainia niihin keppeihin. Hiukan malttamaton fiilis kaikissa muissa sooloissa - niinkuin vetäisitte viimeistä loppurytistystä henkenne edestä. Ja kosketinsoolo puuttui ;) Difficile est satiram non scribere |
Fortune 04.11.2003 09:59:41 | |
---|
Vittu että on paska tuo soolo, kun uudestaan kuuntelee. Joskus se toinen otto kai olisi sittenkin parempi. |