Demostudio 26.01.2004 22:38:07 | |
---|
|
kingdom 27.01.2004 16:23:53 | |
---|
Todellakin hi(n)ttipoppia. Eikö tämmöistä ole jo tarpeeksi? No, kaipa tämä kuulostaa muiden korvissa hyvältä. Älkää ymmärtäkö väärin, ei tämä huono ole, ei vaan kovin omaperäinen. |
Diz 27.01.2004 17:07:16 (muokattu 27.01.2004 17:12:55) | |
---|
Tässähän on hyvää kaupallista särmää. Ja särmää myös laulussa. Bongasin monta pop-elementtiä mutta se tärkein jäi uupumaan. Nimittäin kappaleen pituus. Mielestäni sitä voisi tiivistää hieman. Todellakin hi(n)ttipoppia. Tuo on jo aika ärsyttävää kommentointia. EDIT: Tai no, kyllähän tuo rakenne noinkin toimii hyvin. On se ihme jos tämä ei ala jossain vaiheessa myymään! Onnea! http://www.cyanvelvetproject.tk |
kingdom 27.01.2004 20:29:26 | |
---|
Sori tuosta hinttipopista, se on vaan kaveripiirissä muodostunut tällaiselle radiopopille lempinimeksi. En yrittänyt vihjailla soittajien seksuaalista suuntautumista. |
Edward 16.02.2004 13:14:39 (muokattu 24.02.2004 11:00:44) | |
---|
puf. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Edward 23.02.2004 10:20:28 (muokattu 24.02.2004 11:01:14) | |
---|
örg. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Edward 24.02.2004 11:01:54 | |
---|
Nonniin lapsukaiset, nyt korvat hörölleen ja kuunetelmaan mieletöntä hittimatskua! I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Timo JM 24.02.2004 22:52:42 | |
---|
Biisi lähtee kivasti liikkeelle suoraan asiaan periaatteella. En voi sanoa, että diggasin hirveästi, mutta täällä lukemattomien örinöiden seassa tää kuulosti mukavan vapauttavalta. Laulajan eläytyminen menee kyllä liian överiksi. Kaikki muu toimii varsin mallikkaasti. Kuuntelin vielä toisenkin kerran, enkä voinut välttyä ajatukselta, että kokonaisuus olisi hienompi kauniimmalla ja musikaalisemmalla laulutulkinnalla. Ei sitä aina tarvitse pöristä niin pirusti... "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." |
Edward 25.02.2004 12:00:27 | |
---|
Pöristä? Siis raspilaulua tarkoitat vai? I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Timo JM 25.02.2004 12:18:43 | |
---|
Raspilaulussa (tai miksi sitä nyt halutaan kutsua) ei itsessään ole mitään vikaa. Mutta jos yritetään olla hirveän "ylimachoa" silloin kun se ei yksinkertaisesti kuulosta biisin luonteeseen sopivalta menee homma yleensä korniudessaan ärsyttävyyden puolelle. Jotta totuus ei unohtuisi, niin onhan se myönnettävä, että laulaja on kaikin puolin osaava ja hyväsoundinen. Iisimpi tatsi kertseissä olisi vaan ollut toimivampi ratkaisu. Mä en ylipäätäänkään hirveästi diggaa sellaisesta totisesta ja ylitulkinnallisesta hampaat irveessä laulamisesta. Kyllä säröllä ja tanakasti voi laulaa muutenkin. "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." |
vexu 25.02.2004 14:28:09 | |
---|
Ihan hyvin tehtyä poppista. Laulua (sen tulkintaa) voisi ehkä hieman pelkistää, mutta muuten homma toimii vaikka en itse kyllä tälläisestä niin kauheasti innostu. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
Edward 25.02.2004 14:54:20 | |
---|
Jees, vähän saman tyypistä palautetta on juu tosiaan tuosta laulusta tullut, sellasta wannabe ville valo meininkiähän se on:) ei siitä mihinkään pääse. Jeespoks, mutta mitäs mieltä ootte saundeista? EP nääs nauhotettiin kaverin kotistudiolla ja masteroitiin finnvoxilla... I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Säätäjä 25.02.2004 19:14:47 | |
---|
Hei mä oon kuullu teitä joskus jossain, en oo varma missä... ;-p En ole aivan varma, mutta tiedän. |
Edward 27.02.2004 10:44:42 | |
---|
Hei mä oon kuullu teitä joskus jossain, en oo varma missä... ;-p Tuottaja saatana, mitäs viikonloppuna? Vedetäänkö pleksit? I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Edward 03.03.2004 10:45:13 | |
---|
Jaahas, ollaan sitten jostain kumman syystä jouduttu LetsMakeSomeNoise.com:in metelimittariin, että eipä mutta kun mkäykää äänestämässä "Doori" jatkoon. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
RjW 03.03.2004 11:52:29 (muokattu 03.03.2004 11:54:39) | |
---|
Jaahas, ollaan sitten jostain kumman syystä jouduttu LetsMakeSomeNoise.com:in metelimittariin, että eipä mutta kun mkäykää äänestämässä "Doori" jatkoon. Sama huomattiin juuri Bullettin kanssa. Samassa kisassa ollaan, ei kuitenkaan (vielä) vastakkain. Kaikki äänestämään! Tykkäsin kyllä paljon tosta teidän biisistä, vaikka musiikkityyli ei ihan oman maun mukaista ole. LetsMakeSomeNoise metelimittari: http://letsmakesomenoise.com/metelimittari/ |
mr_b 03.03.2004 12:49:17 | |
---|
Vähän geneerinen poppis. Toimii muuten ihan kivasti, mutta laulaja ähkyy ja puhkuu oudosti säkeistössä ja karjahtelee hiukkasen turhan miehisesti kertsissä. Väliosa vähän liiaan heviä ja jotenkin turha, minimaalinen säkeistö taasen toimii. Vähentäkää vähän sitä mättöä.... But I know y'all want that 808, can you feel that b-a-s-s? |
Edward 06.03.2004 10:18:30 | |
---|
Sama huomattiin juuri Bullettin kanssa. Samassa kisassa ollaan, ei kuitenkaan (vielä) vastakkain. Kaikki äänestämään! Tykkäsin kyllä paljon tosta teidän biisistä, vaikka musiikkityyli ei ihan oman maun mukaista ole. LetsMakeSomeNoise metelimittari: http://letsmakesomenoise.com/metelimittari/ Jeesjees, asia meininkiä. Ihme että ne on laittanu tyyliin meidän kilpailijaks jotain blackmetallia....weird..mites tosta nyt saa voittajan...? I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Cinerama 06.03.2004 20:59:06 | |
---|
Kyllä tämä on ihan lupaavaa varsinkin laulun osalta. Hieman on tosiaan on ylitulkintaa mutta ainekset on oikeat. Biisi on hyvä ja saundit on ihan kohdillaan. Mikäs tämä orkesteri on? lisäinfoa?!? |
Edward 07.03.2004 13:20:52 | |
---|
Kyllä tämä on ihan lupaavaa varsinkin laulun osalta. Hieman on tosiaan on ylitulkintaa mutta ainekset on oikeat. Biisi on hyvä ja saundit on ihan kohdillaan. Mikäs tämä orkesteri on? lisäinfoa?!? Elikkä ollaan järvenpääläinen nelihenkinen poppoo, aloitettiin soittaminen tämän projektin kanssa viime lokakuussa. Julkastu yks EP, jonka aloitusraita on "the door". Loput biisitkin löytyy kyllä demostudiosta. Ollaan soitu mm. YleX:n demoskabassa ja lisää radiosoittoa koitetaan saada. Nyt tähtäimessä on Ääni ja Wimma, jonka karsintoihin ollaan menossa. Pitäis varmaan duunata ne nettisivut, niin ei tarttis tänne kirjotella historiikkiä..=) I'm just asking - Olen vain persekuningas |