Aihe: Hude : Unlucky Luke
1
Demostudio
29.02.2004 20:35:06
Bändin nimi: Hude
Kappaleen nimi: Unlucky Luke

URL: http://www.hevimachinery.com/Teppo/isku/Unlucky_Luke.mp3 (Mp3)

Yksinkertainen ja reipas piisi. Kepeä kesähitti! Saattaapi jäädä soimaan aivolohkoon ärsytykseen asti! Tää on tällaista "oheistyötä". päätyö on www.urijaws.com
hermanhez
01.03.2004 00:32:06
tässähän oli ihan mukava fiilinki.
(peruna)muusi - (vaate)koi(ta)! PREESIAS!! PREESIAS!!!
Vilhelmus
01.03.2004 09:51:37

Kepeä kesähetti, vähän turhan mollihaikea siihen!
Skittamelodia on hauska, laulanta ihan hyvää.
Laulumelodiat eivät vaan meikäläistä oikein sytytä.

Ihan jees.
"Wilhelmus on A-luokan makkaraa" -KooAa
Burning Winter The Coveralls
Timo JM
01.03.2004 16:44:56

Lausunta suoraan härmlandiasta! Siitä tulikin mieleen, että miksi tätä ei tehty suomeksi? Tässä on sellainen olkkarin unplugged meininki. Riffi jää kyllä ärsyttävästi pyörimään. Itse asiassa se ärsyttää jo ennen biisin loppua. En mä tiedä, ei tää nyt oikein iskenyt. Ihan raikas tuulahdus täällä monien pörinöiden seassa kuitenkin.
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
luu
02.03.2004 20:17:27

Tarttuva biisi on. Aikas iskelmällistä menoa. Suomenkieliset sanat ja joku Anna Ericsson laulamaan niin selvä hitti.
NHR
04.03.2004 03:42:41

Jep, suomeksi tämä pitäisi laulaa, niin menestys olisi taattu. Erittäin tarttuva tuo kitaraluritus, basso on myös erittäin kurko. Laulussa hiukan häiritsi muutama melko kovaa vislattu sibilantti jossakin kohdassa, mutta muuten tuollainen hiljainen ja melko eleetön laulutyyli sopii tähän oikeastaan ihan hyvin.
Jaa niin, basso pitäisi virittää, on se aika vuodesta. - Jonte
Cinerama
04.03.2004 12:19:28

No jep! Tässä ei ole sanoja, vaan mölisen vain jotain siansaksaa. Tällaisia demoja olen väsäillyt levy-yhtiöille ja artisteille ja jonkinlaista kiinnostusta on kyllä tietyiltä tahoilta herännyt. Mitään breiktruuta en ole saavuttanut.

Saatanpa laittaa myöhemmin jonkun muunkin biisin kuultavaksi.
funkylord
08.03.2004 11:58:32

mukavata menoa. ihan mahollisesti hitti. nopiaa, ja hyvvää bilemusaakiin. Soi varmasti minun pippaloissa.
PORKKANA!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt