Demostudio 08.05.2004 00:59:41 | |
---|
|
Oiva Tikka 13.05.2004 12:36:46 | |
---|
ei löydy biisejä |
ten 13.05.2004 14:31:56 (muokattu 13.05.2004 14:32:31) | |
---|
ei löydy biisejä Lasse, Sä et vaan osaa! :) Kyllä mulla vaan löytyy! Kokele noita alempia linkkejä! Toi ylin on vaan ihan turha! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
eleeton 13.05.2004 17:16:08 | |
---|
möhkylä on hyvin soitettu ja hienot kitarasoundit kaikissa. siinä puolella tapahtunui kehitystä. Hienot sara-jutut, mutta aika sara. pyssymies meni ihan ohi, en jaksanu kuunnella loppuun. mutta sadass! hitti! sairaan hienoa riffittelyä, ja soundit toimii. selvästi mä tykkään eniten aina ku heität tommosta death-juttua. kyllä tommi se on sun juttu, pakko vaan nyörtyä siihen sun on. ja lopetuskitarat oli hienot. ja tee jo uudet rumpusoundit! sadassissä ne toimi mut muuten.. |
ten 14.05.2004 17:16:21 | |
---|
möhkylä on hyvin soitettu ja hienot kitarasoundit kaikissa. siinä puolella tapahtunui kehitystä. Hienot sara-jutut, mutta aika sara. En tajuu tota Sara-vertausta. Oon kuunnellu Saraa viimeks kaks vuotta sitten. Mutta juu ihan kiva että tykkäät! pyssymies meni ihan ohi, en jaksanu kuunnella loppuun. Stratovarius-parodiaa. :) mutta sadass! hitti! sairaan hienoa riffittelyä, ja soundit toimii. selvästi mä tykkään eniten aina ku heität tommosta death-juttua. kyllä tommi se on sun juttu, pakko vaan nyörtyä siihen sun on. ja lopetuskitarat oli hienot. ja tee jo uudet rumpusoundit! sadassissä ne toimi mut muuten.. En tee uusia paskasoundeja :D Death on perseestä! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Oiva Tikka 15.05.2004 22:55:49 | |
---|
Lasse, Sä et vaan osaa! :) Kyllä mulla vaan löytyy! Kokele noita alempia linkkejä! Toi ylin on vaan ihan turha! eiku tää sanoo et file could not be saved because file could not be read or something |
ten 16.05.2004 11:08:04 | |
---|
eiku tää sanoo et file could not be saved because file could not be read or something Saatana on varmaan manannu sun koneen! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
eleeton 16.05.2004 17:15:44 | |
---|
En tajuu tota Sara-vertausta. Oon kuunnellu Saraa viimeks kaks vuotta sitten. Mutta juu ihan kiva että tykkäät! No mäki ehkä vuosi sitten, no ne säkeistön huiluäänet kuulostaa semmoselt nih. death on pers..eiku parasta |