Demostudio 07.06.2004 12:52:47 | |
---|
|
LPF 07.06.2004 15:23:12 | |
---|
Yök. Tässä on Petri Munck-säkeistö, Betales-nostatus ja kertsi on sävelletty 98745643 kertaa aiemmin. Eli todella kamalaa minun mielestäni. Yleensä, kun tällaisen biisin kuulen ensi kerran, ajattelen, että ei voi olla totta. Ei taas... Näistä jostain syystä tulee kuitenkin menestyksiä. Ehkäpä tästäkin tulee hitti. Eli ongelma ei ole sinun, Luca ;) |
Lux 07.06.2004 16:24:09 (muokattu 08.06.2004 16:00:58) | |
---|
Yök. Tässä on Petri Munck-säkeistö, Betales-nostatus ja kertsi on sävelletty 98745643 kertaa aiemmin. Eli todella kamalaa minun mielestäni. Yleensä, kun tällaisen biisin kuulen ensi kerran, ajattelen, että ei voi olla totta. Ei taas... Näistä jostain syystä tulee kuitenkin menestyksiä. Ehkäpä tästäkin tulee hitti. Eli ongelma ei ole sinun, Luca ;) Hoho. Petri Munckista en osaa sanoa mitään, kun en ole kuullut kuin yhden biisin. Lienee nykyajan vastine mille tahansa (laita tähän joku puiseva radioartisti). Beatles-nostatus? As in? Kertsi on varmasti sävelletty monta kertaa aiemmin, halusin yrittää tehdä yhden sointukierron biisin Karjalaisen tyyliin, mutten ihan onnistunut. Jostain livahti pari erilaista osaa. Vai että niin kamalaa, että tulee hitti? No sittenhän mulla ei ole hätäpäivää. Toivottavasti olet oikeassa. :) Muoks: Olisi mukava kuulla jonkun toisenkin rakentava mielipide. Sitähän varten tämä täällä on. How d'you know I was lookin' at you if you weren't lookin' at me? (Mr Bungle) |
Mikil 08.06.2004 20:03:15 | |
---|
Kertsi on varmasti sävelletty monta kertaa aiemmin, halusin yrittää tehdä yhden sointukierron biisin Karjalaisen tyyliin, mutten ihan onnistunut. Jostain livahti pari erilaista osaa. Joo, eipä ainakaan läpi kuulunut Karjalaisvaikutteita :) Mutta asiaan. Komean kuulonen sovitus ja soundit on kohdallaan. Lauluesitys oli vakuuttavaa jälkeä. Näin äkkiseltään ei Chorus jäänyt päähän soimaan. Ehkäpä melodiassa oli hieman liikaa kaarta. Muuten kaikki kuullosti olevan paikallaan, mutta sillä _viululla_ voisi heittää mäkeä. Tai sitten tilalle kunnon jousimatto eikä mitään vinkuvaa viulua!! Se ärsytti ja pisti korvaan negatiivisesti. Viulusta johtuen annan tälle arvosanan 9 :) Myös vähän voi olla paljon |
Pieni rumpalipoika 08.06.2004 23:24:06 | |
---|
Tämä sytyttää enemmän, kuin aiemmat biisisi mitä olen kuullut. Tässä on hyvä moodi...öö...tunnelma siis. Harmonisesti olisi kiva ollut olla jokin koukku. Jokin piristävä erikoisempi sointu jonnekin väliin esimerkiksi. Tarkemmin en osaa muotoilla tätä asiaa. Kertsi jätti hieman kylmäksi. Hieno kertsi, mutta ei vain ehkä ollut tarpeeksi iskevä. Kokonaisuudessaan hyvä meininki. Diggasin, ja oli sopivassa määrin persoonallinenkin. Näin siis kerta kuuleman perusteella. "It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
Lux 09.06.2004 02:11:54 | |
---|
Harmonisesti olisi kiva ollut olla jokin koukku. Jokin piristävä erikoisempi sointu jonnekin väliin esimerkiksi. Joo, tiedän kai mitä tarkoitat. Mulle tuotti todella paljon vaikeuksia tehdä biisi jossa on ylipäätään näin vähän sointuja ja konventionaalinen rakenne... Jätkät kettuili riittävästi, kun joka biisissä on aina niin paljon sälää, niin halusin kokeilla Karjalainen-metodia, kuten aiemmin sanoinkin. Mut silti oli pakko laittaa kertsiin enemmän sointuja, kun en vaan saanut mitään toimimaan niillä säkeistön soinnuilla. Sit sinne tulikin vielä se c-osa ja ajatus yhden sointukierron biisistä oli unohdettu. Mutta se jokin lisäkoukku on ajatus joka mullakin pyöri päässä vielä ennen äänityksiä. Nyt oon niin tottunut tuohon versioon, et on vaikea muuttaa mitään. Tai äh, ehkä vielä muutankin. Kiitos palautteesta! How d'you know I was lookin' at you if you weren't lookin' at me? (Mr Bungle) |
Vaatturi 09.06.2004 05:01:36 | |
---|
Minun mielestä tämä oli loistava... ainut vain, että olisin toivonut kertosäkeestä pikkusen iskevämän, mutta hieno tuo oli ja minusta toi viulu on loistava... anteeksi =) Tykkäsin. |
Tupuna 09.06.2004 14:43:54 | |
---|
Luca, oot paras! En tosin tämän hetkisten nettiyhteyksieni takia pysty kuuntelemaan biisiäsi, joten voisitko lähettää sen mulle postissa? Voin maksaa jos on siitä kiinni ;) Tai sit jotain provinssissa. En tiedä. Pakko kuulla tää biisi, kun on näin paljon kehuttu! Ota jotain yhteyttä muhun ja silleen, jooko rax. Ärsyttää kun en voi tässä kuunnella. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
PS: Älkää ihmetelkö jos en kirjoittele kesän aikana. Olen muualla, säännöllisen netin ulottumattomissa. Syksyllä taasen! 8) |
Lennu 09.06.2004 22:12:22 | |
---|
Tää on hyvä. Ei tää mitään munkkipoppista ollut, reipasta meninkiä on. Tuosta viulusta nyt voi olla mitä mieltä vaan, mutta ilman voisi olla tasapaksumpikin piisi. Loppu toi jostain syystä vähän mieleen egotripin mun mielestä, mutta ehkä se johtuu vaan mun mielestä. Vaikka en omistakaan yhtään mieleä... Jaa nyt duuniin, hyvä oli. |
Pieni rumpalipoika 10.06.2004 13:07:56 | |
---|
Luca, oot paras! En tosin tämän hetkisten nettiyhteyksieni takia pysty kuuntelemaan biisiäsi, joten voisitko lähettää sen mulle postissa? Voin maksaa jos on siitä kiinni ;) Tai sit jotain provinssissa. En tiedä. Pakko kuulla tää biisi, kun on näin paljon kehuttu! Ota jotain yhteyttä muhun ja silleen, jooko rax. Ärsyttää kun en voi tässä kuunnella. Luuletsä pässi saavas munaa? Hoho. "It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
samulijp 10.06.2004 14:23:44 | |
---|
Kongo-mainen biisi. On joo kuultu. Jotain uutta kun keksit niin se valkoinen taivas aukeaa! .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
Tupuna 10.06.2004 18:22:58 | |
---|
Luuletsä pässi saavas munaa? Hoho. Anteeksi kuinka? Hitto että jotkut voivat ollakin tyhmiä ja lapsellisia. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
PS: Älkää ihmetelkö jos en kirjoittele kesän aikana. Olen muualla, säännöllisen netin ulottumattomissa. Syksyllä taasen! 8) |
Lux 10.06.2004 21:57:27 (muokattu 10.06.2004 21:58:07) | |
---|
Kaikki palaute on kiinnostavaa, mutta voisiko tämän sivukeskustelun käydä vaikkapa yksityisviestein? Mikä on Kongo-mainen? How d'you know I was lookin' at you if you weren't lookin' at me? (Mr Bungle) |