Demostudio 09.09.2004 23:18:23 | |
---|
|
Safaweb 11.09.2004 11:58:28 | |
---|
Taidolla soitettu ja äänitetty. Kuulostaa täysin ammattilaadulta. Biisi kuulostaa vähän HIMiltä, mutta on raskaampaa. Kyllä tuolla pitäis ainakin radiosoittoon päästä :) |
Diablero 11.09.2004 21:14:22 | |
---|
Ihan jeesh, rumpusoundit on kyllä hiukan kököt, etenkin basari. Ehkä siitä johtuen tai sitten ei, myös tuo tuplabasari olis kannattanu jättää pois. Töksähtää aika pahasti korvaan se. Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä |
Broken Cradle 12.09.2004 21:11:49 | |
---|
Kestosäe oli kerrassaan mahtava, ja samalla tuo intro. Säkeistöt toimi myös vaikka sointukuviot oli perus kamaa. Basari oli tosiaan saundiltaan hiukan kökkö, mutta muuten kaikki oli kohdallaan. Minulla ei ole mielipiteitä, vaan kyky kertoa niin kuin asiat ovat |
NHR 14.09.2004 04:31:24 | |
---|
Miten tää kuulosti niin saakelin tutulta heti alusta lähtien? Mallikas biisi, joskin aika perinteinen. Kertsi jää kyllä mieleen. Hyvät, selkeät soundit ja onnistunut miksaus. Mitäs vikaa siinä basarissa muka... Petankki on ihan hienoa kännissä, vaikka muistuttaakin silloin enemmän kuulantyönnön ja painin sekoitusta. - Cipollina |
migi666 14.09.2004 18:42:34 | |
---|
Tätä perus kamaa, radiosoittoon vaan ja sit tää unohdettais parin vuoden päästä.... No joo, mut vähän omaperäisyytä kehiin, niin kyllä sit pelaa ja AVOT!! Se on sitä mitä tekee!! |
Arwe 14.09.2004 20:01:28 | |
---|
Jees, kiitos palautteesta!! :) Tosiaan, tää on tämmönen radiohevihitti (toivottavasti!) mut sen takia se EP:lle laitettiinkin... Mutta tsekatkaapa muut biisit! Ei mennä ihan yksinkertaisemman kautta ja koko ajan tapahtuu! Rock! It truly makes the most fastest onions...?? ~Arwe~ |
Necromuru 21.09.2004 11:22:13 | |
---|
Asiallista tavaraa. Bassorummut kyllä vähän hintelän kuulosia. Ei tosta kyllä muuta valitettavaa keksi. "Joopa joo" sano joulupukki kun lahjat loppu. |
Timo JM 21.09.2004 22:45:14 | |
---|
Niinpä, ei oikein pahaa sanottavaa... paitsi, että bassari pilaa kokonaan hyvän biisin ja muun toteutuksen! Oi, miksi menittekään tekemään sen noin? Miksi miksi... No, eihän tätä kyllä liiallisesta persoonallisuudestakaan pääse syyttämään. Laulajan esikuvat kuuluvat läpi aika häiritsevästi. Biisissä on kyllä ainesta ja soisi varmaan radiossa pienen levy-yhtiön puffauksen jälkeen. Mutta se bassari! (Voi voi.) ...siis mun mielestä. |
Arwe 21.09.2004 23:39:36 | |
---|
Siis en ymmärrä tätä basari juttua :D hehhe. Mun mielestä se on ihan jees! Varsinkin kun kuuntelee isommista ämyreistä... en tiedä mistä pahvilaatikoista luukutatte =) No mielipidekysymys, ehkä se on sitte paska! :) Tsekkailkaa muitakin biisejä, tää on nyt tämmönen perusradioshit! Suosittelen Lost & Foundia (joka ei muuten kerro helsingissä olevasta baarista) It truly makes the most fastest onions...?? ~Arwe~ |
Juustonaksu 22.09.2004 07:45:30 | |
---|
Helmi! Erittäin hyvää meininkiä! Good job guys. :) Soundi on aika perus, mutta toimiva. Rummut muuttaa kivasti kokonaisuutta. Laulaja voisi olla hieman innokkaampi (Ei millään negatiivisella tavalla) erittäin hyvä! |
Timo JM 22.09.2004 11:29:49 | |
---|
Siis en ymmärrä tätä basari juttua :D hehhe. Mun mielestä se on ihan jees! Varsinkin kun kuuntelee isommista ämyreistä... en tiedä mistä pahvilaatikoista luukutatte =) Mun mielstä kyse ei ole soundiongelmasta, vaan aivan älyttömästä kohkaamisesta. Simppelimpi soitto olisi kuulostanut huomattavasti rauhallisemmalta ja tanakammalta. ...siis mun mielestä. |
Gimi 23.09.2004 12:51:06 | |
---|
Mun mielstä kyse ei ole soundiongelmasta, vaan aivan älyttömästä kohkaamisesta. Simppelimpi soitto olisi kuulostanut huomattavasti rauhallisemmalta ja tanakammalta. Hyvin sanottu, samaa mieltä. Muuten hieno kappale. Kai täs saa vähän kavereitaan kehua! Hyvä Bois... minen oo mittään mut sinet oo sitäkää |
Vilhelmus 28.09.2004 21:24:34 (muokattu 28.09.2004 21:30:17) | |
---|
Hyvä jätkät, ilo kuulla kunnolla tehtyä kamaa demostudiossa. Basaria soitetaan tosiaan ehkä liikaa, se on siinä ja siinä häiritseekö se liiaksi. Vähän sellasta to/die/for meininkiä sen ja synteettisyyden suhteen. Hyvin soitettu ja biisi on tarttuva ja lyhyt, niinkuin pitääkin! Laulaja on taas ehkä se heikoin lenkki, ei lainkaan huono, mutta sellainen villevalomainen karisma ei välity. Mutta hyvin vetää hää. Jos kaikki biisit on tätä tasoa, niin veikkalisin että joku lafka voisi innostua lähitulevaisuudessa. edit: persoonallisuuttahan tässä ei siis ollut yhtään, että siitä miinusta. mutta vitut siitä jos biisi rokkaa. "Akvaari jossei o kaloja eikä vettä vaan hämyheikkeijä."
- Steelin kuvaa terraariota |
Härski 28.09.2004 21:32:36 | |
---|
Hyvältä kuulosti, ei voi muuta sanoa. Basarilla ei kyllä kannata leikkiä. Olivatko muuten sähkörummut kehissä? Oli nimittäin niin muovinen soundi niissä. Jostain syystä sellainen vakavuus loppuu mun osalta biisistä kuin biisistä, kun siinä on tuo Em-C-D kulku. Muuten tää oli ihan hyvä. Ja kitaristille haluan nostaa hattua, ei vedetty sitä överilaattatilusooloa. AINA respektiä täältä suunnalta. |
Arwe 28.09.2004 23:15:54 | |
---|
Kyllä joka bändillä pitää yks Am, F, G biisi olla!! :D Vaihtuuhan tässä kuitenkin sävellaji A-mollista, E-molliin ja välillä käydään H-mollissa! :D Ja perusnostot lopussa on hevibiisien käsikirjasta! Mutta radiokamaksihan tämä biisi on tarkoitettukin (tai sitä se yrittää olla) :) Hyvä, kiitos palautteesta. Kauan on pysynyt tämäkin biisi täälä demopalstalla... Ps. Rummut on trigatut, siksi vähä muovisen kuuloiset! Pps. Basarijuttu tehtiin just sen takia noin että biisissä olisi jotain ärsykettä ja erilaista juttua, peruspoljennolla tää olisi vielä suorempi veto. It truly makes the most fastest onions...?? ~Arwe~ |